Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arabian_Girl schreef:Nou ook lekker hoe ze met die beesjes om gaan.
Hoop dat ze nu toch onderhand wel is thuis zijn.Arme hondjes.
En maar goed dat je lapje ook eten geef, anders zat ze daar.Maar als ze daar al nix voor weggezet heeft zal t konijn en de hondjes vast ook wel geen eten hebben.
Wil trouwens niet weten hoe t daarbinne eruit ziet nu
Citaat:Die poes waar de buurvrouw in eerste instantie naar vroeg betrof Chocopoes. Een donkerbruin langharig katertje. Die hebben de buren buiten gezet want hij plaste in huis volgens hun. Hij liep al vanaf vorig jaar februari buiten. Toen kwam ik er te wonen en zag hem voor het eerst. Hij kreeg erg onregelmatig eten (buren werken allebei ploegen) soms dagen niets, dus ik ben hem gaan bijvoeren. Ook heb ik wat hooi van stal meegenomen en dat onder een boom gelegd. Dat was uiteindelijk zijn 'huis'. Op dat plekje hooi onder de denneboom bij mij in de tuin. Daar zat hij altijd te wachten op eten/aandacht. Het was een echte knuffel! Toen het beestje begon te niezen en ziekig begon te worden heb ik de knoop doorgehakt en heb ik hem zonder dat de buren het weten naar het asiel gebracht. Ik vond het zielig dat hij nog een winter buiten moest blijven. Dat is nu al weken geleden en nu missen ze hem pas.