Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoT schreef:Je weet niet hoe het slachten in z'n werk gaat, maar je vindt het wel zielig? Alle slachtingen in Nederland moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen, dus ook de Islamitische.
bokkertjee schreef:ik dacht ook dat ze de keel gewoon doorsneden want dat hor bij hun geloof ofzo
maar ik vind het heel erg zielig en eigenlijk niet kunnen!!
Quellian schreef:bokkertjee schreef:ik dacht ook dat ze de keel gewoon doorsneden want dat hor bij hun geloof ofzo
Hoe moeten ze het dan doen? Doodknuffelen?
Quellian schreef:bokkertjee schreef:ik dacht ook dat ze de keel gewoon doorsneden want dat hor bij hun geloof ofzo
Marjolein_18 schreef:Hihihi, zie het al helemaal voor mij.
Ik heb wel eens gezien dat ze een schaap de keel doorsneden, het gebeurd heel snel en met een heel scherp mes.
doom schreef:ja dat door snijden gebeurt snel ja alleen het schaap heeft een zeer ongelukkige lijdensweg en voelt alles ( er wordt namelijk onder tussen al vanalles uitgetrokkken)
bokkertjee schreef:sorry als het hiet hier niet goed staat ik zou niet weten waar het anders zou moeten staan.
wat vinden jullie van de ismaletische slagerij?
ik vind het echt vet sneu voor die schapen dat ze op zo'n slechte manier worden geslacht
want hoe doen ze dat eigenlijk? snijden ze de halsslagader door ofzo?
nou ik vind in iedergeval dat het moet stoppen!
wat vinden jullie?
xx
Marjolein_18 schreef:Voelt alles? Als je halsslagader is doorgesneden bloed je leeg. Ze laten dat schaap net zo lang liggen dat het hart te weinig bloed krijgt om te pompen.Ze beginnen helemaal niks uit het beestje te trekken.