Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anniee schreef:uiteraard zijn twee verschillende geslachten samen niet zo handig
Mits gesteriliseerd/ gecastreerd werken verschillende geslachten juist het best!
) en die mankeert nooit wat
anniee schreef:Denk goed na wat voor geslacht je wilt en uiteraard zijn twee verschillende geslachten samen niet zo handig

anniee schreef:ik bedoelde ook puur met het oog op jonkies
Is het niet zo dat katers minder goed samen gaan?
Bij honden wordt wel vaker gezegd dat een reu en een teef een goede combinatie is maar of dat bij katten zo is weet ik niet.
Het handigste is denk ik om gewoon 2 uit 1 nest te halen.
) ik heb er 5, allemaal van verschillende leeftijden, en op verschillende tijdstippen in huis genomen. Ze hebben nooit ruzie, zelfs als er een nieuwe bijkomt (zeer binnenkort...en weer een kater) gaat dat eigenlijk altijd naadloos, een paar keer blazen en dat was het dan wel. Ze zijn allemaal gecastreerd, maar sommige vrij laat (1 toen ie 2 was, 1 van 17 en 1 van 14 jaar) reden daarvan is dat het zwerfkatten waren en deze zijn met vangkooi gevangen door de dierenbescherming.

Kwam laatst een foto tegen van Luca toen ze nog maar net bij ons was. Ze is echt enorm gegroeid! haha, typisch dat je dat vaak pas ziet als je een oudere foto bekijkt