Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleendv_88 schreef:Wat is dat precies voor een voer van dat Science? Wat is daar anders aan?
Ik geef ze gewoon Kenner brokken voor konijnen. Koop je een 20 kg zak voor nog geen 10 euro. Alleen het oude mannetje krijgt elke dag wat extra russelrabbit.
Verder gewoon onbeperkt hooi
Ze doet het er prima op
marleendv_88 schreef:Ik geef ze gewoon Kenner brokken voor konijnen. Koop je een 20 kg zak voor nog geen 10 euro. Alleen het oude mannetje krijgt elke dag wat extra russelrabbit.
Verder gewoon onbeperkt hooi
Ze doet het er prima op
www.konijnen.nl schreef:NB. Kenner bevat Robenidine, wij vinden het geen goede zaak om een huiskonijn voer te geven waar een coccidiostaticum (soort antibioticum) aan toegevoegd is.
LiSSy schreef:die van mij krijgt gewoon simpel gemengd voer van de dierenwinkel. de korrels eet ze wel als laatste op, maar ze eet ze wel. ze krijgt 150 gram voer per dag op aanraden van de DA, ze was namelijk een beetje dik.
in het weekend krijgt ze wat lekkers en uiteraard heeft ze altijd voldoende hooi, een zoutsteen en water
LiSSy schreef:die van mij krijgt gewoon simpel gemengd voer van de dierenwinkel. de korrels eet ze wel als laatste op, maar ze eet ze wel. ze krijgt 150 gram voer per dag op aanraden van de DA, ze was namelijk een beetje dik.
in het weekend krijgt ze wat lekkers en uiteraard heeft ze altijd voldoende hooi, een zoutsteen en water