Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sophie2 schreef:Er staat in haar verhaal dat de kat het als een spelletje ziet, dat met de plantenspuitIets beter lezen mensen. Ik ga met Schimmelig mee..
cissy schreef:langer bij moeder laten en niet ophalen op 6 weken oud scheelt ook een hoop.... maar dat zal wel niet meer lukken
en kattenkwaad heet niet voor niks zo, leer er maar vast mee leven
Melissa schreef:Preices, same as above.
Katten hebben een gruwelijke hekel aan water!
Dus plantenspuitje vullen en hem nat spuiten!
silvana schreef:Ik zou hem persoonlijk niet in zijn gezicht blazen.De kans dat je een haal in je gezicht krijgt is niet obestaande.
Zelf gebruik ik de planten spuit,maar blijkbaar helpt dat niet.Wat je ook kan doen is een plastick flesje met kiezeltjes vullen of gedroogde erwten en dat naar hem toe gooien als hij iets doet wat hij niet mag zodat ze schrikt.
Je moet eigenlijk altijd zo straffen ,dat ze niet ziet dat het van jou komt.Anders is ze slim genoeg om alle stoute dingen uit te vreten als jij niet in de buurt bent.Daarom zou ik niet roepen of iets.
merrietje schreef:Ik ken een kat die dol is op water
Melissa schreef:Preices, same as above.
Katten hebben een gruwelijke hekel aan water!
Dus plantenspuitje vullen en hem nat spuiten!
x_Marr schreef:S schreef:Ik zou hem persoonlijk niet in zijn gezicht blazen.De kans dat je een haal in je gezicht krijgt is niet obestaande.
Zelf gebruik ik de planten spuit,maar blijkbaar helpt dat niet.Wat je ook kan doen is een plastick flesje met kiezeltjes vullen of gedroogde erwten en dat naar hem toe gooien als hij iets doet wat hij niet mag zodat ze schrikt.
Je moet eigenlijk altijd zo straffen ,dat ze niet ziet dat het van jou komt.Anders is ze slim genoeg om alle stoute dingen uit te vreten als jij niet in de buurt bent.Daarom zou ik niet roepen of iets.
Je gaat je kat denk ik niet vlak voor je neus houden
cissy schreef:langer bij moeder laten en niet ophalen op 6 weken oud scheelt ook een hoop.... maar dat zal wel niet meer lukken
en kattenkwaad heet niet voor niks zo, leer er maar vast mee leven