Zoals de Titel al zegt hebben wij ( mijn schoonzus en ik, en ook een beetje mijn broer

De kittens waren verstoten door hun eigen moeder

We hebben de kittens nu een week! en ze zijn nu met zn 6jes ( ze waren eerst met 7, tot dat de oude eigenaar de kittens wou bijvoeren en dat dus verkeerd ging '' ze had perongelijk de voeding in de longen gespoten'', dus het kitten is daar aan overleden

De oude eigenaren zijden dat de kittens 4 weken waren, maar de DA zij dat ze maximaal 3 weken waren!
We zijn al 2 keer naar de DA geweest met ze, omdat het steeds met up`s en down`s gaat.
Dan gaat het weer geweldig met ze en zijn de ontstoken oogjes bijna over en hebben we weer hoop dat ze het overleven, en de andere dag kan het zo weer anders zijn en kotsen ze weer de hele boel eruit en zijn dan zo zwak dat we denken dat ze dood gaan

Ondertussen wil onze aanleg moeder helaas niet meer voeren!!! dus de toestand is nog meer kirtiek! Dus zijn wij NOG drukke met het voeren en verzorgen van de kittens dan normaal, dat vinden wij natuurlijk niet erg!

Ik zou wel een hele boel vergeten zijn! En mijn verhaal zal wel heel rommelig zijn, maar als ik wat vergeten ben en je wil het weten Mag je dat altijd vragen

Ik zou even een paar foto`s van de kittens plaatsen, dan hebben jullie een beeld! Ik zou proberen dagelijks bij te schrijven hoe het gaat met de kittens ( als jullie geintreseerd zijn ) Maar ik moest dit even kwijt!

Hier dan de Foto`s

(1) Hier waren ze NET bij ons en hadden net gegeten, dus allemaal lekker moe en verzadigd.

(2) En nu hoe ze nu zijn!! Ze zien er dus niet uit! Want ze zijn heel zwak, en hun oogjes zijn nog steeds niet genezen

(3)

Ik zou vanavond kijken! want ik heb nog andere foto`s van de vachten! want ze hebben heel andere vachten dan standaard kittens! echt een hele wollige vacht en de vacht begind nu ook echt lekker te groeien