Jawel, eindelijk is het dan zover, mijn prachtige hondje krijgt puppy's! Ik ben zo ontzettend blij
Daihla is een prachtige Border Collie X Cockers Spaniël van bijna 7 jaar. Mijn ouders wilden eigenlijk nooit puppy's hebben maar mijn zus en ik wel. En toen heeft Daihla het heft in eigen hand genomen en is tijdens een loopse periode van huis weggelopen. Aangezien we in de middle of nowere wonen en en er maar een paar boederijen met behoorlijk wat mannelijke honden zijn, loopt madame al gauw een aantal km. Dit hebben we al vaker meegemaakt
Maar we konden haar dus nergens vinden. S'morgens 8 uur weggelopen. Wij de hele dag rondgereden met de auto, fiets en lopend en overal gezocht. Dierenambulance gebelt, helemaal niks. S'avonds tegen een uur of 8 nog eens gebelt en toen bleek ze dus te zijn gevonden en bij hun in het asiel in Heerenveen te zijn. Wij natuurlijk ontzettend blij! Wij rijden erheen, blijkt dat de op de weg waar wij aan wonen is gevonden... door weliswaar een kennis! Zij heeft Daihla niet herkent en meegenomen naar huis. Na een uurtje heeft ze haar naar het Asiel in Heerenveen gebracht en zo konden wij haar om 9 uur s'avonds ophalen. Maar nu komt het
Toen wij langs gingen bij de kennis om te vertellen dat ze ons hondje had gevonden, steeg de schaamte naar haar wangen. Want was wat er gebeurt: toen zij Daihla had gevonden, had ze haar samen met haar 2 honden in de tuin gedaan. Dit omdat er een schilder in haar huis bezig was en zij even moest helpen met het 1 of ander. Toen zij na een halfuur uit het raam keek, bleek haar Kooikerhondje bovenop Daihla te zitten!! Zij rende naar beneden en moest nogal wat moeite doen haar hondje eraf te krijgen. Ze wist natuurlijk niet dat Daihla loops was 
Eerst geloofden we niet dat ze drachtig was. Het kon gewoon niet, de meeste kan dat een hondje drachtig raakt, is aan het einde van de loopse periode. Dit was net in de 1e week. We dachten dat er niks gebeurt was. Maaar.... langzamerhand begon Daihla dikker te worden. Ze at weinig en soms kotste ze alles er weer uit
Bon Appetit! En nu weten we het eigenlijk al 2 weken zeker, Daihla krijgt puppy's!!!!
Ze is echt dik aan het worden, eet nu veel meer, heeft geen conditie meer, heeft grotere en hardere tepels gekregen en is echt een enorme ballon
Ik ben zo ontzettend blij! Maar we vinden het ook erg spannend want we hebben nooit puppy's gehad. Daihla kregen we als puppy maar echt een nestje weten we niks vanaf, dus alle tips en informatie is ontzettend welkom! We hebben natuurlijk de DA de oren van zijn lijf gevraagd en veel opgezocht maar alles is welkom!
Daihla is donderdag al uitgerekent
Ik ga elke dag foto's maken en ook van de bevalling en natuurlijk de puppy's dus hou jullie op de hoogte
We hebben al ontzettend veel mensen voor een puppy, aangezien Daihal echt de perfecte gezinshond is en iedereen zo gek op haar is dat iedereen een puppy wil
Mijn zus en ik willen er eentje houden, nu onze oude lieve hond is heengegaan een paar weken geleden en Daihla echt gezelschap nodig heeft maar mijn ouders weten nog niet. Iemand nog goede argumenten waarom we een puppy moeten houden?
Mijn prachtbeestje! :

Even uit mijn profiel

Zo is ze vandaag de dag

Haar dikke buikje, volgens mij zit er aardig wat in
EN.... we hebben de puppy's gevoelt, als je je hand op haar buik legt en even wacht, voel je van alles onder je hand bewegen, zoooo lief
Ik hou jullie op de hoogte en alle tips enz zijn ontzettend welkom!
Dikke kus Ayla en likje van Daihla
Leuke combinatie cocker +border!
en ''zo'n oude hond'' vind ik overdreven. Ja 7 jaar is miss wat oud voor een nestje maar ''zo'n oude hond'' vind ik wel erg overdreven. En ja ik ben gewoon blij, ik vind het leuk maar dat het bij jou in het verkeerde keelgat schiet, pech. Ik heb er nooit overna gedacht dat 7 jaar oud was en de DA is geweest, heeft haar onderzocht en verklaard dat ze volkomen gezond is en het allemaal waars. goed komt. En we kunnen de puppy's zeker te weten kwijt. We hebben een lijst van 15 mensen. En natuurlijk gaan ze niet naar het asiel! Hier kan ik wel echt even boos om worden, waar komt zulke onzin vandaan?! Als er niet genoeg mensen zijn, houden we ze zelf. Klaar! Het is te belachelijk voor woorden om dan te gaan beweren dat ze naar het asiel gaan, kom nou zeg!
) hebben gehad, dan blijven dit soort dingen voor je hond bespaard