na even bedenken of ik dit wel op bokt zou zetten heb ik toch besloten het wel te doen
ik wou het toch met jullie delen hoe de laatste tijd van onze oude heer zullen zijn
hiermee wou ik jullie toch de leuke en de minder leuke dingen met jullie delen
mischien zitten er wel mee mensen met zo'n oude hond die het ook graag willen delen of mischien zijn er mensen die ertegen aan zitten tegen de laatste en hier mischien tip's / troost ed kunnen uit halen of mensen die het gewoon ook willen mee maken
we zijn nu al ruim 12 jaar in het bezit van deze man (op de foto 7/8 jaar)

toen we hem bij de dieren arts ophaalden wat dit onze eerste reu ee mijn moeders 9 de boxer (voor mij de 3 e)
nu denken jullie dierenarts ??
ik zal het even kort uitleggen
via via via via (en dat nog eens 10 keer) hoorden we van een boxer pup van 9 maanden die afgemaakt moest worden omdat het dier hd zou hebben (heup dysplasie)
nu was het zo dat de da dat niet wou doen maar het dier ook niet wou houden omdat ze er geen tijd voor zouden hebben (tijd en geld voor eventuele operaties hadden we genoed die tijd)
dus diezelfde avond hebben we na erg veel bellen (alle via's bij langs

het ging niet om een 9 maanden oude pup maar een 9 weken !!!! oude pup (mijn moeder probeerde nog als het een reu is of hij is gestroomd nemen we hem niet hoor !!!

bij thuis komst was ie direct de baas over onze 2 andere boxers

na nadere onderzoekken was er niets mis met arian, zo gezond als een vis
wij hadden die tijd een juweliers zaak en daar was hij er blij mee
er kwamen veel mensen over de vloer en door zijn uiterlijk ook veel ongewenste mensen geweerd

arjan was mijn maatje mijn steun en toe verlaat en heb jaren erg veel aan hem gehad
na onze verhuizing hadden we besloten toch pups te willen van deze heer omdat hij toch wel speciaal was voor ons en we dat wouden doorzetten een nalatenschap
dus na de aanschaf van amber zijn daar 9 prachtige pups uit gekomen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AYFGDPML.jpg
tevens heb ik een zoon uitgekozen die het meeste op hem leek
kijkt me wel gelukt dacht ik zo
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FIIDGXDF.jpg
meestal zijn onze boxers niet ouder geworden dan 8 jaar wand tegen die tijd hadden ze vaal al kanker in ver gevorderde staat en moesten we ze vaak laten inslapen
nu is arian onderhand al ruim 12 jaar (hihi 4 jaar overdatum

2 week geleden hebben we een tumor op zijn ribben ondekt
en tevens een onsteking in zijn neus
nu zijn we daar asap mee naar de dierenarts gegaan en na foto's en een grondig onderzoek pijnstillers en onstekings remmers gekregen
toen ook tehoren gekregen dat arian in zijn recerve tijd zit en dat we beslisingen moesten gaan maken
zijn hart ed zijn in erg goedde conditie voor een hond van deze leeftijd maar toch de kanker zal hem weg teren
een operatie doen we hem niet meer aan dus hebben we besloten dat hij is al 12 jaar een erg mooie tijd gehad
we gaan het hem comfortabel maken en kijken hoe lang hij nog kan
we hopen om eerlijk te zijn dat hij zelf op een ochtend oid niet meer wakker word zodat we hem niet na nog meer moeilijke beslissingen moetten laten inslapen
we zijn op het punt dat hij heeft ook moeite met het binnen houden van zijn brokken en ook is zijn eetlust verminderd waardoor hij erg afvalt
we zijn nu dus begonnen met het weken van zijn brokken
ook heeft hij vanavond zijn laatste pijnstiller dan gaan we kijken hoe hij het dan gaat doen
heeft ie pijn halen we een herhalings recept zodat ie teminste door kan zonder pijn
dit natuurlijk allemaal in goed overleg van de dierenarts
ook ziet hij al minder en is ie al redelijk doof en oost indich doof

ik zal julie regelmatig op de hoogte houden van ontwikkelingen en ook jullie vragen beandwoorden
ik zal ook regelmatig foto's plaatsen (in link natuurlijk)
hij zal niet altijd even vlier er op staan gezien hij al moeite heeft langer op zijn poten te staan (hij zakt langzaam door zijn achterpoten)
nou ik zal nog even een redelijk recente foto als laatste start pic neet zetten voor een indruk hoe hij was aan het begin van deze zomer