Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik heb een bassethound, aangezien mijn andere hond het niet lang meer doet, die is al bijna 17 heb ik serieus nagedacht om de Bas alvast een ander huis te geven. Als mijn andere hondje er niet meer is kan ik je garanderen dat dit een regelrechte ramp wordt. Dus ik kijk op MP onder Basset gezocht. EN kwam een advertentie tegen waar je verliefd op werd. Het begon zoals hieronder de eerste hond gezocht werd.. maar er werd gebruik gemaakt van het feit dat hun teef alleen zat na het oveleiden van hun Bas reu.. dus waren ze opzoek naar een Bas reu om de teef te pleasen.. (basjes kunnen niet alleen zijn.. ) Ze zijn gekomen we hebben gewandeld en alles was goed, alleen wilde ik met mijn Bas, richting hun in Noordwijk gaan om kennis telaten maken met de teef.. maar hun hadden het blijkbaar anders in gedachten want toen ik vertelde dat ik hem niet zomaar na een uurtje mee geef aan mensen zonder gezein te hebben waar hij komt oid.. Heb ik nooit meer iets van ze vernomen. Ze zijn partners en hij woont in Haarlem en zij in Noordwijk.. zie hier onder wat ik op een dag van ze vind.. wat zullen ze doen met die honden?????