Ik ben van 16 juli t/m 30 augustus op vakantie geweest en ik wist dat mijn moeder een cadeautje voor me had gekocht. Het was heel leuk zei ze en het zou iets voor mijn kamer zijn
Ik natuurlijk nieuwsgierig naar wat het was, ik had al wat opties bedacht. Toen ik de 30ste 's avonds thuis kwam moest ik op de bank gaan zitten en mn zus legde wat op mn schoot. Ik dacht echt wat is dat nou weer toen ik voelde
Tot ik mn ogen open deed en dit lieve schattige konijntje van 8 weken op mn schoot zat
Vond het echt een superleuke verrassing en had het echt nooit verwacht. Het is een heel nieuwsgierig, ondernemend en grappig beestje en het lijkt een beetje alsof ze adhd heeft
Ze kan soms zo druk rennen en rondspringen, moet echt lachen dan
Naam heb ik nog niet, moet ik nog bedenken
(wil iets origineels en niet zo'n standaard konijnen naam als pluisje oid)Tip voor de mensen die geen konijn oid mogen: ga een tijd op vakantie en zorg dat je moeder zo blij is dat je thuis komt dat ze een cadeautje voor je heeft

Dit had ze ook al erg snel uitgevonden

Ik probeerde een filmpje te maken van toen ze aan het rondspringen was maar natuurlijk deed ze het net niet toen ik aan het filmen was. Heb van een sprongetje 2 stills gemaakt, normaal doet ze dus nog raarder

)