Toen ik daar was was er ook een hondje en toen ik ernaar keek begon die al te kwispelen en kwam naar mij toe...
Toen die van het dierenasiel vroegen of de hond zindelijk was had ik al een vermoeden van wat er aan de hand was.
Ook vroegen ze of die mensen de halsband meewilden als aandenken voor de dochter (was denk ik haar hondje ofzo) maar dat was niet nodig.
Onderweg naar huis toch maar steeds met dat hondje in mijn hoofd en ik dacht van: eens bellen kan geen kwaad.
Dus ik heb net naar het dierenasiel gebeld en hier is het resultaat:
Een (hou je vast) labrador x jack russel x boxer x mopshond

Teefje, in november 1 jaar
Heel lief en aanhankelijk maar moeilijker met andere honden (vocht steeds met de andere hond van die mensen en dat is de reden waarom die nu in het asiel zit).
Maar echt, zo'n leuk ding!
Ben er helemaal hyper van

Ze zeiden dat ik altijd mocht terugkomen om er eens mee te gaan wandelen enzo om te zien of het echt klikt, dus ik ga proberen als mijn mamma zodadelijk weer thuis is haar toch te overtuigen (ze zag ook wel iets in het beestje) en wie weet hé ...

Het moet alleen snel gaan (uiteraard niet overhaast) want ja, zo kleine en schattige hondjes ...
Maar nu vraag ik me af: een hond van bijna een jaar groeit toch niet meer echt veel hé?
Of zit ik daar nu verkeerd in? (bedoel dan in de hoogte

Besef ik nu eigenlijk pas net, want als je een labrador en boxer bekijkt zijn dat niet meteen kleine honden (maar een jacky en mopshond dan weer wel). Onze Beagle is volgens mij na haar jaar niet meer (veel) gegroeid (behalve in de breedte dan).
Help?