Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:Nee. En een dier cadeau geven vind ik sowieso al geen goed plan.
Dit hoort op [BB].
RZDLover schreef:Onze hond was ook pup toen we hem kregen en hij zat toen ook al alleen thuis. Bij ons zat hij s'ochtends ook gewoon alleen. Geen probleem en hij heeft het echt niet slecht. Hij heeft de eerste paar weken in een bench gezeten en later gewoon los. Ik zie voor 6 uurtjes echt geen probleem.
naadje24 schreef:je laat een baby toch ook niet doorjanken voor een paar uur?
Diamante schreef:Heb je wel gelijk in...
En als ht goed is is hij niet eens 6 uur aaneengesloten alleen ( ze komt tussen de middag altijd even thuis eten)
naadje24 schreef:RZDLover schreef:Onze hond was ook pup toen we hem kregen en hij zat toen ook al alleen thuis. Bij ons zat hij s'ochtends ook gewoon alleen. Geen probleem en hij heeft het echt niet slecht. Hij heeft de eerste paar weken in een bench gezeten en later gewoon los. Ik zie voor 6 uurtjes echt geen probleem.
je laat een baby toch ook niet doorjanken voor een paar uur?
WildWings schreef:Oh natuurlijk kan het. Of het leuk is voor het beestje of een echt goede situatie daar twijfel ik ten zeerste aan.. maar je hebt geloof ik je beslissing al gemaakt, en helaas gaat het plezier van de mens vaak nog boven 't welzijn en vooral het plezier van het beestje.