ik liet een half uur geleden mijn eigen hondje uit en wat schetst mijn verbazing zie ik bij een boom een puppy liggen in een kleedje
een schat van een beestje friese stabij ik heb eerst de buurt maar rondgelopen overal gevraagd of iemand wist van wie deze pup was maar niemand kon me er iets over vertellen ja dat het beestje al een tijdje rondliep ik heb uiteindelijk de pup maar meegenomen en de dierenambulance gebeld die bellen me straks terug over hoe en wat
en tot die tijd heb ik haar maar even hier het is echt een dotje maar het eerste wat ze deed was de halve waterbak leeg drinken heb haar ook maar wat puppy brokken gegeven (had ik toevallig nog van een oppas hondje ) en nu is het afwachten wanneer de dierenbescherming terug belt
het breekt echt mijn hart om te zien dat iemand de pup gedumpt6 heeft of dat niemand hem mist
Sommige mensen snap ik echt niet.. je dumpt toch geen pup? Ik heb vorig jaar 3 kittens opgevangen, die waren ook gedumpt, zjin nu schatten van katten hartstikke goed dat je dit gedaan hebt! Hou ons op de hoogte
gaat snel nu ik ben net terug gebeld door de dierenambulance en ze hebben waarschijnlijk een eigenaar gevonden die komt zo deze kant op om te kijken of het hun puppy is
Poe, ja.. Je wil niet weten hoeveel zorg een puppie wel niet nodig heeft. Dat beest pist dan ook nog eens het hele huis onder, bijt in alles wat los en vast zit en dan wil je ook nog op vakantie? Dan maar dumpen..
Grrr.. Sommige mensen!! Daar kan ik echt zo boos om worden.
En 'je dumpt toch geen pup' Je dumt toch geen dier . Echt verschrikkelijk!
Goed van je wat je gedaan hebt . Ben benieuwd of het de eigenaar is. Maar waarom is hij dan gedumpt mét kleed? Dan is hij dus niet weggelopen.. Ik zou hem iig niet zomaar meegeven.
Zo dan hebben ze snel een eigenaar gevonden! Goed gedaan hoor dat je dr mee hebt genomen, gelukkig zijn er nog echte dierenvrienden! Zucht sommige mensen......
Wel raar ja dat de eigenaren straks komen om te kijken of het hun pup is :S Vooral het kleedje verhaal....
Kijk goed hoe de pup reageerd... En probeer eerst voor je de mensen de pup te laten zien erachter te komen of ze bepaalde kenmerken weten die de pup heeft... Kan altijd zijn dat ze de boel belazeren....
ze had zo'n honger dat ze gelijk haar bakje heeft leeg gegeten ik heb haaar maar een klein beetje gegeven dus even kijken hoe ze erop reageert verder trekt ze heel erg naar ons toe ik heb het idee dat ze toch een behoorlijke tijd heeft rondgelopen en heel erg blij is dat ze even gezelschap heeft
verder vertrouw ik dat absoluut ook niet met de zogenaamde eigenaren maar goed ik kijk wel hoe en wat maar dat ze de pup zonder slag of stoot mee krijgen dat betwijfel ik
Jeetje wat een lief ding. Hoe kan je dat nou in een boom stoppen! Die hoort lekker te spelen en te doen! Ik had je berichtje verkeerd gelezen ik dacht dat de dierenambulance een nieuwe eigenaar hadden gevonden (zit alweer tijdje achter de computer, heb vierkante ogen haha). Succes vanmiddag!
Agossie, wel een schatje hoor. Gelukkig heeft hij wel een paar kenmerkende dingen in zijn aftekening zitten. en inderdaad goed kijken hoe het beestje reageert, ook als ze bewegingen maken met hun handen ed. Succes
Wat een lieverd... Ben benieuwd of het echt de eigenaren zijn. Super dat je de pup hebt opgevangen. En iedereen maakt toch foto's van z'n pup? Laat ze die meenemen!
Niet zomaar meegeven hoor! Als het de echte eigenaren zijn en het beestje liefhebben zullen ze het echt niet erg vinden dat je er zo voorzichtig mee bent!
misschien heeft hun kind het puppie meegenomen om er mee te gaan picknicken... jullie veroordelen die eigenaren allemaal maar er kunnen natuurlijk meerdere redenen voor zijn dat hij daar zat. mijn buurmeisje heeft zoiets ook wel eens gedaan, puppie meegenomen in haar poppewagen, haar ouders zaten vreselijk in de rats toen.