Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:Ben je zeker dat het katje achtergelaten is, en moeders niet bezig was met verplaatsen?
Cassidy schreef:Ben je zeker dat het katje achtergelaten is, en moeders niet bezig was met verplaatsen?
Ringo_Star schreef:@ Sultan: Ik wrijf wel over zijn buikje, maar hij is best dik hoor!
XxSultanxX schreef:en aan de rest die zeggen mischien dat de moeder de kitten nog wou ophalen :
ik vind het juist goed dat de TS hem in huis heeft genomen , deze kitten heeft nu een toekomst en word geen zwerfkat !
Ik zelf zou het helle nest mee hebben genomen en de moeder gevangen hebben ( met vangkooi )
de moeder laten steriliseren (via asiel ) en voor de kittens weer een nieuw plekje zoeken
want als de kitten straks volwassen zijn komen er nog meer kittens en zitten ze er straks hellemaal onder !
Pluttersput schreef:Het hoeft geen wilde moeder te zijn geweeest wah, kan ook dat ze van iemand was. Hier in de straat heeft laatst ook iemand een nest in zijn tuin gevonden van een tamme moeder. Dus zomaar gaan steriliseren lijkt me ook niet helemaal de oplossing, helemaal als iemand al een tijdje zit te wachten op kittens. Maar wat een leuk ding is het zegZal wel een kater zijn, aangezien de meeste hele rooie en rooie katers zijn