Mijn zusje heeft Chica aangehaald, ik wou liever een klein hondje, die ik mee kan nemen in de bus, voor mijn opleiding, maar toen we Chica eenmaal hadden, viel ik toch ook voor haar.. mijn exvriend vond haar altijd geweldig, en die ging door een hele moeilijke tijd, hij wou Chica altijd al heel graag hebben, en omdat mijn zusje ergens anders woont, en een klein hondje voor mij zoveel handiger is, besloten we dat Chica naar hen toe mocht, zij kon hem door die moeilijke tijd slepen..
helaas werden we een dag later gebeld, Chica was verschrikkelijk agressief tegen het kindje van zijn zus geweest.... ze kon dus niet met kinderen..
ik heb altijd gezegd, na de vreselijke berichten van het dood bijten van kinderen, als mijn hond zo begint te doen, laat ik haar inslapen.. en dat moment is helaas gekomen.. dus woensdagochtend hebben we besloten de moeilijke beslissing te nemen.. en is ze ingeslapen.. half op mijn schoot, met haar hoofdje in mn armen..

Chica meisje, rust zacht.. ik zal je nooit vergeten, voor mij en anderen was je een schat van een hond.. maar het kon niet anders

Chica was nog maar 2 jaar..