Een vriendin van me heeft er eentje, hj is roze waar het normaal blauw, groen of geel is, en de rest wit en zwart ..
Heeft iemand hier info over, want ik ben nu toch wel nieuwsgierig over hoe dat kan ..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bluebontje schreef:Plaats eens een foto, dan kunnen we zien waar we over praten.
assie schreef:Maar als je een dier aanschaft dan lees je je toch in? Dan probeer je toch zoveel mogelijk informatie te vinden over een dier?
Ik vind het dan dus vrij dom ja dat je het verschil niet weet tussen een bourke en een grasje.
Nu gaat dat hier niet helemaal op omdat het om een vriendin van je gaat, maar toch. Zoiets hoor je gewoon te weten. Anders weet je ook niet hoe je fatsoenlijk voor zo'n dier moet zorgen.
Sannert schreef:assie schreef:Maar als je een dier aanschaft dan lees je je toch in? Dan probeer je toch zoveel mogelijk informatie te vinden over een dier?
Ik vind het dan dus vrij dom ja dat je het verschil niet weet tussen een bourke en een grasje.
Nu gaat dat hier niet helemaal op omdat het om een vriendin van je gaat, maar toch. Zoiets hoor je gewoon te weten. Anders weet je ook niet hoe je fatsoenlijk voor zo'n dier moet zorgen.
Ik weet hoe ik een grasparkietje moet verzorgen, en daarbij heb ik geen Bourke, dus dat jij zegt dat het dom is dast ik het verschil niet weet is onzin ! Moet ik dan een lopende encyclopidie zijn ??
En van alles verstand moeten hebben ?
Heb jij dat ?
Ik denk het niet ..
Beetje onmogelijk lijkt mij ..
assie schreef:
Bourke
Grasparkieten.
Lijken niet op elkaar, vind ik dan. Ja, allebei een kromme snavel, 2 vleugels, 2 pootjes en 2 oogjes.
De vorm, de neusdoppen, de karakteristieke wangvlekken en de grootte zijn een stuk anders, om maar wat te noemen.
Maarja, sommige mensen vinden alle chinezen ook op elkaar lijken.