Meet Xira:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
soesita schreef:Ik zou ook zeggen dat je nu twee kerels in huis hebt. Maar geen probleem hoor: ook parkieten van hetzelfde geslacht worden doorgaans dikke vriendjes.
Wuis schreef:Laat ik eens anders reageren, het kan best zijn dat het een vrouwtje is. De bovenkant van de neusdop wordt namelijk al wit.
Nadat dat de bovenkant volledig wit is, zal deze geleidelijk aan bruin worden.
Maar het kan ook aan de foto liggen. Ik zou meerdere foto's moeten zien om een betere conclusie te trekken.
Yinari schreef:Ik twijfel nog..... ik zou het op dit moment een mannetje noemen, maar heb er te weinig verstand van om dat zeker te zeggen. Als het idd nog gaat verkleuren dan heb je geluk!! En Xira ook met haar naam natuurlijk
Wilawander schreef:soesita schreef:Ik zou ook zeggen dat je nu twee kerels in huis hebt. Maar geen probleem hoor: ook parkieten van hetzelfde geslacht worden doorgaans dikke vriendjes.
In de dierenwinkel zeiden ze dat dat absoluut niet kon en dat ik een vrouwtje erbij moest nemen. Nou ja. Ze kunnen het prima vinden dus mij maakt het niks uit. Hoef ik tenminste ook niet bang te zijn voor gezinsuitbreiding,![]()
Nu nog een nieuwe naam want Xira gaat dan natuurlijk niet. De andere heeft Dobbs