Ik heb net een relatie van 1,5 jaar achter de rug. Ik had samen met mijn ex een hond gekocht een beagle. Echt mijn kindje. Nu is het uit en woont de hond bij hem,(hij is daar opgegroeit), ik wou hem niet uit zijn leefomgeving halen dus heb hem daar gelaten mog hem halen wanneer ik wou. Maar nu ben ik 2 weken niet geweest omdat ik mijn ex gewoon nog even niet wil zien,en het bijna niet haal op school dus alles op alles moet zetten om over te gaan. Hoor ik vandaag van een meisje uit mijn klas dat zijn zusje had gezegt dat de hond nu van haar was.Dus ik smste van is charlie niet meer van mij? smst hij terug : nee heb hem aan mijn ouders gegeven dat is beter voor hem. Dus ik antwoord waarom overleg je dat niet met mij het is ook nog mijn hond! sms hij terug. Het was mijn hond,jij heb sammy(mijn chihuahua die helemaal van mij is). je heb de laaste tijd niet om hem gevraagd.en nu is het ook jou hond beetje vreemd he?
Maar het is ook mijn hond hij deed er nooit wat mee ik alles!! heb ook de helft betaald.Die hond is net mijn kindje..

Ben echt helemaal van slag weet echt niet wat ik moet doen.