Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bammbamm schreef:he bah juul
was het echt zo'n soort aanval dat je denkt
dat het idd in d'r hoofd even niet goed zit?
en kijk uit met je DOCHTER hé
bah het is zo'n leuke hond
gauw naar de DA
x van ons
bammbamm schreef:volgens mars kan dat zeker
en mars heeft altijd met herders gewerkt dat weet je(politiehonden)
frankiej schreef:ik heb ook de gedachten van eefske: hondsdolheid. Pas maar op met je dochter!
bammbamm schreef:ja ik zou het even goed in de gaten houden
ook ivm met die kleine nou ja grote hahaha
en de hond van je pa en ma had niets
we hebben allemaal wel eens een shagerijnige? bui
judithh schreef:bammbamm schreef:ja ik zou het even goed in de gaten houden
ook ivm met die kleine nou ja grote hahaha
en de hond van je pa en ma had niets
we hebben allemaal wel eens een shagerijnige? bui
nee die hond had niets, was meer een hoop herrie en beweging als serieus bijten. Maar wat ik al zei er is geen hond die aan haar spullen mag zitten, ook niet kijken..haha ze is als de dood dat het afgepakt wordt en verdedigt deze met hand en tand...wij mensen mogen overigens wel alles van haar afpakken daar geeft ze niet om.
judithh schreef:frankiej schreef:ik heb ook de gedachten van eefske: hondsdolheid. Pas maar op met je dochter!
mijn hond wordt netje geent en hondsdolheid geeft een hele andere reactie als die mijn hond had..
judithh schreef:bammbamm schreef:he bah juul
was het echt zo'n soort aanval dat je denkt
dat het idd in d'r hoofd even niet goed zit?
en kijk uit met je DOCHTER hé
bah het is zo'n leuke hond
gauw naar de DA
x van ons
ja vond het ook een beetje vreemd, en het is verder een scheet van een dier....mijn moeder vroeg nog of ze misschien kan schuimbekken omdat ze kwaad was/werd op haar hond...
zelf weet ik niet of dat mogenlijk is, wel weet ik dat ze niet wil dat er andere honden aan haar "spullen" zitten en of er op dat moment iets lag een kluif of balletje dat weten we niet, Goof trok Indy gelijk van die hond af en het was even een hoop kabaal en toestanden, dus dan kan er iets weggeschopt of geschoven zijn.
Maar of een hond schuimbekt als ze erg boos/gefrustreerd zijn dat weet ik niet.