Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Angelstears schreef:de gemeente even bellen die hebben vaak wel contacten
je kan ook zoeken op ongedierte bestrijding, die weten vaak ook wel mensen
missnynke schreef:ik heb inmiddels iemand gevonden die hem maandag weghaalt!
Chiqa schreef:Ik hoop een imker en geen ongediertebestreider...
Nicolletje schreef:Chiqa schreef:Ik hoop een imker en geen ongediertebestreider...
Dat mag ook niet! Die mogen geen bijennesten verdelgen. Bijen, hommels en spinnen mogen niet verdelgd worden.
Nicolletje schreef:Ja bijen kunnen bij hun nest agressief zijn, kijk maar uit.
Wespen zijn van nature agressiever als je ze alleen tegenkomt, maar in een kolonie bij het nest, de koningin, wil ik geen bij tegenkomen
Ze doen er alles voor om de koningin te beschermen.
superpluisje schreef:Spinnen toch wel?
Nicolletje schreef:Nee mag niet
Citaat:Bestrijding:
Overal waar je spinnen tegenkomt kun je ze bestrijden op een milieuvriendelijke manier; stofzuiger, bezem, krant of schoen alle methodes mag u toepassen.
Wilt u echter spinnen bestrijden met een toegelaten middel dan komt u teleurgesteld thuis, die zijn er namelijk niet.
Ieder insecticide dat in de handel verkrijgbaar is, is dodelijk voor spinnen, maar geen van deze middelen zijn toegelaten om spinnen buitenom uw huis te bestrijden.
katiavl schreef:Nicolletje schreef:Ja bijen kunnen bij hun nest agressief zijn, kijk maar uit.
Wespen zijn van nature agressiever als je ze alleen tegenkomt, maar in een kolonie bij het nest, de koningin, wil ik geen bij tegenkomen
Ze doen er alles voor om de koningin te beschermen.
beetje overdreven, de imkers lopen ook gewoon tussen hun kasten hoor. Alleen als de plakaten uit de kasten gehaald worden doen ze een pak aan.
Waren het nu killerbees, maar de gewone honingbij valt goed mee