We hebben een sinds gister een baby katje alleen weten we nog geen naam.Het moet in ieder geval eindigen op y - ie of i.Alle namen zijn welkom!Groetjes,
Onze vorige kat heette Ernie, dat vind ik ook wel een toepasselijke naam bij dit vrolijke katje Ik hoop dat je een leuke naam voor je beestje vind, en veel plezier met hem/haar? Maar dat zal vast lukken, wat een schatje!
Ik dacht aan Sjors maar het moet dus eindigen op een i-klank. Is het een mannetje of vrouwtje (of lees ik daar nu overheen)
Joepie, Japie (zo heet mijn kat), Jackie, Tommy (zo heet me andere kat!), Sylvester (geen y ofzo, maar past wel bij hem!)hmm..Boefie, Charlie, Dopy, Ernie, Fritsie, Gumpie, Henkie, Iritanti, Japie, Kleumpie, Lani, Macho, Noupie, Ollie, Prinsie, Quinci, Ronkie, Swiebertje, Tompie, Umpie, Viki, Willy, Ziggy.Hahaha..heb ze allemaal zelf verzonnen he
Snufie. Zo heette mijn kat van vroegah!edit/ Snuffie.. Ik weet niet zeker hoe je die naam schrijft. (heb die kat 8 jaar gehad maargoed. )
Leuke namen zitten erbij! Ik ga ze aan mijn moeder laten zien en kijken welke zij leuk vindt! Nog meer namen zijn welkom in ieder geval!
Obi .. Zo heet onze poes ook Mmm ik weet niks meer Maar ik ga nog wel even nadenken !Het is iig een schatje om te zien