Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Chip2 schreef:Waar haal jij het vandaan dat mijn hond uit het asiel komt want dat komt ze dus niet ze komt bij een particulier vandaan. En nee het was niet de bedoeling dat ze pups krijgt maar het is nu eenmaal zo en zodra de pups er zijn word ze geholpen niet nu.
Mistic schreef:Waarom wordt er zo hard geschreeuwd dat ze alles er maar uit moet laten halen. Als we het over abortus hebben bij mensen vind iedereen het moord.
TS weet allang dat de meeste het niet eens zijn met zulke nestjes en TS zelf blijkbaar ook niet. Ze heeft er ook niet bewust voor gekozen om haar hond te laten dekken.
Het is momenteel hun keuze of ze de pups ter wereld laten komen of niet en daar heeft de rest helemaal niets mee te maken.
Daarnaast, fokken we niet altijd vanuit eigen belang?
Honey79 schreef:Ik denk dat uit deze kruising wel degelijk potentiele probleemhonden kunnen komen als ze in verkeerde handen vallen.
Es79 schreef:Waarom nou weer zulke reacties? Het kan ook heel goed gaan hoor!
Mistic schreef:Met we, bedoelde ik de maatschappij in zijn geheel. En doelde ook niet alleen op dit topic, maar elke topic waar "ongewenste" pup/kittens het onderwerp zijn.
Was niets persoonlijks aan, mijn excusses.