Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Honey79 schreef:Hoe hou je hem vast?
Makkelijkst is gewoon als hij ligt te slapen, snel aan zijn nekvel optillen en de pasta in zijn bekkie spuiten. Zo gepiept!
Of druppels.
geit schreef:Honey79 schreef:Hoe hou je hem vast?
Makkelijkst is gewoon als hij ligt te slapen, snel aan zijn nekvel optillen en de pasta in zijn bekkie spuiten. Zo gepiept!
Of druppels.
en dan schrikt ie ineens wakker en heb je een kat die nog meer over de zeik gaat
Citaat:kat op de grond.
half op hem gaan zitten (tussen je benen klemmen zeg maar)
bekkie in de lucht en je vingers tussen zijn kaken. net als je een paard zijn mond open laat doen zeg maar.
pasta of pilletje erin met je andere hand en dan koppie goed omhoog houden en zijn keel masseren zodat ze automatisch gaan slikken.
Citaat:kat op de grond.
bekkie in de lucht en je vingers tussen zijn kaken. net als je een paard zijn mond open laat doen zeg maar.
pasta of pilletje erin met je andere hand en dan koppie goed omhoog houden en zijn keel masseren zodat ze automatisch gaan slikken.
Honey79 schreef:Hoe hou je hem vast?
Of druppels.
geit schreef:ze zullen het er waarschijnlijk ook niet mee eens izjn maar ze weten wel wat er gebeurd inplaats van dat ze ineens wakker schrikken en over de zeik gaan.
weet niet of je wel eens een kat in shock heb gezien van schrik.
nou ik wel en ik weet wel dat ik dat liever niet weer heb.
en met erop gaan zitten bedoel ik niet echt erop gaan zitten maar zelf op je knieen gaan zitten met kat tussen je benen.
had ik mischien wat anders neer moeten zetten
Honey79 schreef:geit schreef:ze zullen het er waarschijnlijk ook niet mee eens izjn maar ze weten wel wat er gebeurd inplaats van dat ze ineens wakker schrikken en over de zeik gaan.
weet niet of je wel eens een kat in shock heb gezien van schrik.
nou ik wel en ik weet wel dat ik dat liever niet weer heb.
en met erop gaan zitten bedoel ik niet echt erop gaan zitten maar zelf op je knieen gaan zitten met kat tussen je benen.
had ik mischien wat anders neer moeten zetten
Ze kunnen wel wat hebben hoor....en aanstellen is ook een vak. Ze weten even niet wat er gebeurd, maar dat is nog altijd beter dan een wrede worsteling.
Wie mij dat heeft geleerd? ErvaringHet is verreweg het makkelijkste en het snelste, en ze zijn totaal niet onder de indruk hoor.
Diana_Mabel schreef:Pilletje prakken tussen 2 theelepels en dan in een likje paté doen dan eet je kat vast als een lekker hapje
dwaallicht schreef:Als je het goed doet zoals geit beschreef is er geen sprake van een worsteling, en zit de pil er zo in.
Wat jij beschrijft vind ik zo fout als wat, beest kan er zelfs in stikken op die manier.
Honey79 schreef:dwaallicht schreef:Als je het goed doet zoals geit beschreef is er geen sprake van een worsteling, en zit de pil er zo in.
Wat jij beschrijft vind ik zo fout als wat, beest kan er zelfs in stikken op die manier.
*zucht* voordat ze uberhautp iets doorhebben staan ze al lang weer op de grond.
Ik ga niet bovenop mijn kat zitten, in een handdoek, overal krassen, kwartier bezig, stress en ellende.
geit schreef:ik deed het altijd zo:
kat op de grond.
Honey79 schreef:dwaallicht schreef:Als je het goed doet zoals geit beschreef is er geen sprake van een worsteling, en zit de pil er zo in.
*zucht* voordat ze uberhautp iets doorhebben staan ze al lang weer op de grond.
Ik ga niet bovenop mijn kat zitten, in een handdoek, overal krassen, kwartier bezig, stress en ellende.