Baco:

En Beamer:

Ze woonden eerst samen in een terrarium van 80 cm breed, 40 cm diep en 50 cm hoog. (terra rechts)

Maar omdat onze mooie jonge hagedisjes groeien als kool stond er een groter terrarium op de planning. Deze wouden we echter zelf bouwen aangezien we een schuine wand hebben en er weinig of geen terrariums met een schuine kant te krijgen zijn.
Dus kochten wij een groot aquarium, 120 cm breed, 50 cm hoog en 60 cm diep. Hieromheen bouwden wij een soort kast van betonplex wat de hoogte van het terra tot 150 cm maakte. Wij hebben zelf een achterwand gemaakt van piepschuim, tegellijm en epoxyhars. Dan krijg je dit:

We hebben het een tijdje zo laten drogen en toen zijn de planten erin gegaan. Ondertussen ook het watergedeelte vol laten lopen want daar wouden we vissen als natuurlijke schoonmakers voor de bak.
Na flink wat knutselen dan hier het resultaat:

Nu hebben de beestjes flink wat ruimte om verder te groeien en ze vermaken zich uitstekend! Ze zijn dol op badderen in het water en wassen op de waterval is ook een grote hobby van ze. En zonnen op de liaan vinden ze ook heerlijk!

Intussen zwemmen er ook allemaal visjes, we hebben nu corydorassen, guppen, zwaarddragers en algeneters rondbluppen.
Zo ik wou dus even mijn trots met jullie delen! Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie een reactie achterlaten!!