Ik heb weer een nieuwe hond erbij. Morgen ga ik haar ophalen. Het is een bordeauxdog teefje van 3.5 jaar oud met stamboom. Ze heet sheba en is vreselijk lief. Ik had zelf al een bordeauxdog reutje van 4.5 jaar oud dodge en die krijgt er een leuk maatje bij
hier fotos van haar ze zijn niet super maar vd week als ze bij me is gaan we nieuwe fotos maken:D
Nee ze komt niet uit t asiel die mensen hebben ze in kennels buiten zitten. De eigenaar doet haar weg vanwege ziekte. Bij mij hoeft ze niet in de kennel mag ze lekker rond lopen over het terrein. Haar karakter is vreselijk lief en das wel belangrijk
En dit is er van gister toen ze net bij ons was. Overigens gaat ze bij ons als we weggaan ook in een kennel want mevrouw gaat dwars door het hek heen en gaat aan de wandel
Ik wou het net zeggen Wat een mooie bordeauxdog, met een niet al te platte kop. Is voor de hond ook veel prettiger. Als alle fokkers nou naar zo'n modelletje zouden streven
Ze is absoluut niet bang ze is een boefje. Als ik met haar buiten wandel mag niemand te dicht langs me fietsen of met ze brommer gaan want dan word ze boos. Samen met dodge is het echt een schatje