Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:ze is wel mooi maar ik vind het nogal freaky om slangen te houden
Eightlegged schreef:tita schreef:ze is wel mooi maar ik vind het nogal freaky om slangen te houden
En ik vind het freaky dat je een krokodil als avatar hebt..![]()
Ze is een centimetertje of 40 nu, maar word ergens tussen de 1m en 1.20m
tita schreef:ten eerst is het een DRAAk en dat komt omdat mijn pony Draak wordt genoemt
tita schreef:tja ik hou niet van slangen spinnen en hagedissen om dat ik het niet echt natuurlijk vind om zulke dieren in huis te hebben maar de belangrijkste reden voor mij is dat je die dieren "levend" voer moet geven.
Ik heb helel trauma's aan over gehouden dat ik in een dierenwinkel een slang zag liggen die had een boompje in zijn hok en dat trilde nog al ik vond dat raar en ging beter kijken toen zag ik daar 2 kleine muisjes in zitten ik ging compleet uit mijn dak en wilde die muisjes kopen maar ja dat stop ik er anderen in en ga je die dan ook kopen was antwoord van de winkelier
Ik heb al moeite om een mug of vlieg dood te slaan vandaar ik een hekel heb aan dat soort beesten omdat ze dus levend voer nodig hebben ook al is het maar een kakkerlak of springhaan.
Ik denk als die slangen ed alleen maar groen voer hadden gegeten dat ik misschien iets minder negatief was geweest en ik vind ze gewoon eng en smerig (geldt bijna voor alle reptielen) dat zal ook wel mee spelen
Wendy_Komen schreef:Leuke foto's van een leuk beesie Mariek!
Tita, neem aan dat jij zelf dan ook vegatariër bent? En zelf geen hond of kat hebt?
eowyn04 schreef:Maar een vraagje, waarom dan de vraag: vegetarier??
Ik kan haar zeker begrijpen.
Wendy_Komen schreef:eowyn04 schreef:Maar een vraagje, waarom dan de vraag: vegetarier??
Ik kan haar zeker begrijpen.
Omdat ze het zielug vind als iets dood gaat. Maar het schattige kalfje, kipje varkentje op haar bord 's avonds of tussen haar brood 's middags is toch ook een keer DOOD gemaakt.