Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eowyn04 schreef:labradors. Speels, lief, soms iets te enhousiast. Aanhankelijk. T alleen blijven kan je ze aanleren.
Zie mijn profiel dan kan je mijn twee labradors zien.
Netje schreef:eowyn04 schreef:labradors. Speels, lief, soms iets te enhousiast. Aanhankelijk. T alleen blijven kan je ze aanleren.
Zie mijn profiel dan kan je mijn twee labradors zien.
Ja, mooie honden heb je ! Ik ben ook gek van labradors, maar onze vorige hond was een New Foundlander en juist omdat die zo groot was, zijn we nu op zoek naar een wat 'handzamere' hond; eentje die makkelijk mee ergens naartoe kan en waar je niet 2 keer per dag het hele huis voor hoeft te dweilen, etc. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een slagje kleiner dan een labrador (maar ook weer niet zo klein als een teckel of zo).
Cheveyo schreef:Heb zelf een Labrador, nou als die niet bij veel mensen past dan snap ik het niet meer. Geen greintje kwaad zit er in, nog nooit gegromd (1 x naar zijn zusje toen hij een bot had), blaft niet in huis ook niet als bel gaat. Vrolijk, speels, maf en heerlijk knuffelig. Blijft super bij me, kan goed alleen zijn. Ben ik hele dag actief dan is hij dat ook, lig ik hele dagen ziek op bed dan hoor je hem niet en gaat hij gerust die hele dagen naast me liggen pitten. Zo makkelijk en kan met alle honden!