Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Splash schreef:Het spijt me dat je kat is gestorven. Sterkte!
Maar hoe kun je nu zeker weten dat hij de ziekte van Lymm had. Dat kun je alleen achterhalen door een bloedtest. Voor 3/4 jarige kat zijn deze symptomen echt niet normaal. Onze jongste katten zijn net een jaar en die spelen de hele dag en slapen snachts (zelfs onze volwassen katten). Een huiskat is geen typisch nachtdier!
Hoe lang had hij dit soort appathie al?
Ik snap eigenlijk ook niet hoe je 3 kwartier kunt aanzien hoe een kat sterft in plaats van naar de dierenarts te gaan.
Jamyloveu schreef:Splash schreef:Het spijt me dat je kat is gestorven. Sterkte!
Maar hoe kun je nu zeker weten dat hij de ziekte van Lymm had. Dat kun je alleen achterhalen door een bloedtest. Voor 3/4 jarige kat zijn deze symptomen echt niet normaal. Onze jongste katten zijn net een jaar en die spelen de hele dag en slapen snachts (zelfs onze volwassen katten). Een huiskat is geen typisch nachtdier!
Hoe lang had hij dit soort appathie al?
Ik snap eigenlijk ook niet hoe je 3 kwartier kunt aanzien hoe een kat sterft in plaats van naar de dierenarts te gaan.
Ik heb ook ouders. En die hadden geen zin om zo ver te rijden, en een bak geld te moeten betalen. Daarom ook geen bloedtest.
Ik heb me ook niet fijn gevoelt hoor. Ik zie mn kat daar doodgaan, mn kat die ik zelf uit de moeder heb moeten "trekken" een kat die iedere nacht bij me lag en een kat die ik liever nog 50 jaar bij me had gehad. En ik kon er ook niet naar kijken. Ik voelde me schuldig dat hij daar zo lag, en dat we niet naar een DA konden.