Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:De tuin veiliger maken gaat niet, er staan ook heel veel planten die giftig zijn voor konijnen. Een grotere ren is geen plaats voor helaas..
Sisco4life schreef:je kan zelf vrij makkelijk een ren maken voor ze![]()
gewoon een vierkante balk maken van hout ( geraamte dan ) en dan met gaas bekleden. Deurtje erin en klaar. je konijn kan springen
Elessar schreef:En helaas graven ze er op één dag onderdoor. Weg konijn.
Elessar schreef:Sisco4life schreef:je kan zelf vrij makkelijk een ren maken voor ze![]()
gewoon een vierkante balk maken van hout ( geraamte dan ) en dan met gaas bekleden. Deurtje erin en klaar. je konijn kan springen
En helaas graven ze er op één dag onderdoor. Weg konijn.
Anoniem schreef:Trouwens, Kieffer, we hebben voor de aanschaf van ons eerste konijn aan de dierenarts gevraagt of ze met dat rennetje wel genoeg beweging zouden krijgen, en hij vond het goed. Het is alleen dat ik haar gewoon eens wat meer van de wereld zou willen laten zien zegmaar, dat ze eens op andere plekken komt. En ook wat verder rechtuit kan lopen
x_MAARTJE schreef:Mijn vriendin, heeft ook een konijnen tuigje, die laat dat beestje zon 5 keer per dag uit, ze kamt m, met kerst heeft dat ding een chiuawa pakje aan. En als klap op de vuurpijl gaat ze binnenkort met m op konijnen-cursus om m trucjes te leren
Ligt het aan mij of gaat dit wel heeeel ver
Urko schreef:x_MAARTJE schreef:Mijn vriendin, heeft ook een konijnen tuigje, die laat dat beestje zon 5 keer per dag uit, ze kamt m, met kerst heeft dat ding een chiuawa pakje aan. En als klap op de vuurpijl gaat ze binnenkort met m op konijnen-cursus om m trucjes te leren
Ligt het aan mij of gaat dit wel heeeel ver
Kan ze niet beter een hond nemen ????