We hebben een ellendige tijd achter de rug met schimmel, alle katten moesten twee keer gewassen worden.
Momenteel hebben we een aantal zéér bange katten, sommige waren redelijk bijgedraaid maar na het wassen was het weer helemaal mis.

Eéntje was zo bang dat ze zichzelf in haar tong heeft gebeten. Dit was Kailey, op dit moment de moeilijkst plaatsbare kat. Maar guess what, ze is gister door iemand opgehaald!

Dat de meeste katten zo uitharen, wat op de foto's duidelijk te zien is, komt dus ook door dat middel waar ze steeds mee gewassen zijn.

Maargoed, genoeg gepraat, op naar de katten.

Dit is Joep, is hij niet sexy.

.
Tessa is bang, héél bang. Zoals je aan de foto aan wel kan zien. Echt iets voor een echt ervaren kattenmens. Andere katten zouden misschien wel goed zijn voor Tessa, zodat ze daar wat steun aan heeft.

.
Mazzel, heeft een héél schattig miauwtje.

.
Kamiel is ook al zo'n gekke kat, ik had hem op het speeltoestel gezet en hij ging direct als een idioot rollen en gek doen.

.
Mischa, helaas ook al zo'n bangert..

.
Poezel. Dit koppie zegt toch al genoeg?

Let vooral op die cutie cutie ronde oortjes.

.
Slimpie is wat zielig, hij ligt maar lusteloos in zijn kooi en is dus vandaag ook onderzocht door de dierenarts. Ik weet niet wat daar uit is gekomen vandaag.
Maar het zal me niks verbazen als het gewoon iets 'psychisch' is. Dat komt zo vaak voor bij asielkatten... En zeg nou zelf, bij het zien van dit lieve hoofdje schieten de tranen toch ook in je ogen.

.
Dit is sneu. Ja, hij ook sneu, daarom heet ie ook Sneu.

.
Had ik al gezegd dat we momenteel veel bange katten in het asiel hebben?

Meet Sparkle.

.
Lana. Haar gezicht spreekt boekdelen...

.
Enya, zij is vandaag gesteriliseerd. Op deze foto was ze alweer uit de narcose. Ik dacht dat ze wel lekker rustig zou zijn nog en ik wel even een paar mooie foto's kon maken. Maar madame trok zich nergens wat van aan en wilde zo de kooi uit stappen.

Enya is niet zo groot, echt een leuke, lieve knuffelkat voor in huis, bij de kachel .

.
Ik heb heel wat foto's van Gompie gemaakt, maar op alle foto's had hij zo'n droevig gezicht.
Hoe het komt dat hij een oor mist, weet ik niet. Gompie is een beetje een kat-uit-de-boom type, maar gaat er helemala voor als je zijn vertrouwen eenmaal gewonnen hebt.

.
Sjors is een lueke cypers met wit kat. Hij loopt steeds achter je aan, waar je ook gaat. Een ideale metgezel dus.

Sjors heeft een hele aparte uitdrukking op zijn gezicht, wat op deze foto niet helemaal tot uiting komt. Een unieke kat, dus.

.
En tot slot Hassan. Hassan is een hele leuke cyperse kater. Alleen niet zo fotogeniek.

Kom gewoon eens langs en laat je door hem verrassen.