alsvolgt, mijn kleine verwaande arrogante kerel

zo
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsewisper schreef:Ja, hij heeft een badjas (hij gaat mee douchen.)
regenjas, winterjas truitjes t-shirtjes bodeywarmer enz enz enz.
deze hondjes kunnen niet zoveel hebben buiten en onder de 15 graden hebben ze het hal zeer koud.
hij is mini gefokt
ThePast03 schreef:horsewisper schreef:Ja, hij heeft een badjas (hij gaat mee douchen.)
regenjas, winterjas truitjes t-shirtjes bodeywarmer enz enz enz.
deze hondjes kunnen niet zoveel hebben buiten en onder de 15 graden hebben ze het hal zeer koud.
hij is mini gefokt
Grappig hondje.
Ben benieuwd wie jou heeft wijsgemaakt dat een Chihuahua weinig kan hebben buiten. Min 15 graden is lang geleden hier in Nederland en op het moment is het alles behalve koud
En een korthaar Chihuahua kan prima zonder kleding, hebben ze jarenlang overleeft.
Mini Chihuahua's bestaat niet, dat is een term die de hondenhandel gebruikt.
Chihuahua's zijn gewoon klein en te klein is niet wenselijk en zeer slecht voor de gezondheid en levensverwachting.
Jouw hond ziet er trouwens helemaal niet zo klein uit, gelukkig voor je hond.
smurffie schreef:volgens mij bedoelt ze onder de (+) 15 graden
horsewisper schreef:nou kom maar kijken hoor met +15 graden hebben deze hondjes het al koud. ze zijn erg klein en teer.
me zus heeft ook zo'n hondje en zonder jasje buiten echt koud.
maargoed, je kan er niet over oordelen zonder zelf eentje te hebben, ik was namelijk ook altijd zo van mening
leandros schreef:wat maakt het uit,, ik heb ook een jasje voor mijn grote chihuahua.
ik bedoel ze is heus geen paris hilton hoor
horsewisper schreef:dan nog maakt iedereen uit wat die met izjn hondje doet, bv sommige kun je van alles vertellen maar doen het bv toch niet net als met paarden
Rosita schreef:Hoe oud zijn jouw Chi's (geworden), [*olduser*]?