en ik zou nu toch graag wat meningen van andere horen,omdat ik er eigenlijk helemaal niet tevreden mee ben hoe het allemaal is verlopen,...
ik bracht er in de ochtend,er werd meteen een stukje haar weggeschoren op het pootje voor het infuus.
ze sliep heel snel...en ik ben weggegaan.
op de terugweg naar huis bedacht ik me opeens,dat er helemaal geen onderzoek naar haar gezondheid is gedaan vooraf,dus niet even naar het hartje of longen geluisterd, maar ach ik ben geen dierenarts dus het zal wel goed zijn.
smiddags opgehaald en alles was goed gegaan, bij thuiskomst heel de dag nog suf,en vond het er heel opgezwollen en rood uitzien..
maar ja ze was net gepereerd dus dat hoort natuurlijk,2 dagen erna nog heel erg rood en dik,en nu zag ik pusuit de wond en uit 2 tepels komen(uit de zijkanten) ze hadden dus in haar tepels gesneden met scheren!
ik de da gebeld en gezegt dat ik ongerust was,dus kon langskomen,was niet erg netjes werd er gezegt en moest het op laten drogen...
dus ik weer naar huis met er...
nu heb ik het er met wat vrienden over gehad,en die vonden de wond heel erg lelijk gehecht(binnenwaards gehecht)
dit vind ik zel ook,maar zoals ik schreef ik ben geen da,dus ik kan niks op feiten baseren ed...
nu zou ik graag jullie mening horen over hoe jullie het eruit vinden zien ed?
hier wat foto's van eergister