K dacht dat het een weingaartslak was. Ik ga namenlijk vaak op vakantie in hongarije en daar kom je ze ook heel veel tegen. En die zijn net zo groot. Idd Wel een apart huisdier. Wat geeft je zo'n beest eigenlijk voor eten??
Wow, wat enorm groot!! Normaal vind ik slakken vies en eng, maar dit is echt bijzonder!! En waarom niet, een slak houden?? Alleen straks kruipt hij naar je slaapkamer in bed... ehm... wat minder prettig idee!!
ik dacht al, wij hebben deze slakkken ook op school, nog een slag groter, ik zou net zeggen, hebben de buren niet zo'n slak ofzo? maar toen zag ik dat ie van jou was ik vind het wel mooie beestjes
Oehh wat een lekker ding. Ik vind slakjes wel leuk. Slakkenslijm blijkt ook goed voor je huid te zijn dus dan worden ze nog leuker. Maar... -Hoe oud wordt een slak? -Waar koop je ze? -Hoe duur zijn ze? -In wat voor bak houd je ze? -Heb je nog grotere?
wil ook wel weten wat ksvrpy zegt! vind m helemaalstoer! en vooral die laatste foto is geniaal..2 van die ogen op n stokkie, en dan net een snor dr onder!