Asunto, de Bengaal heeft overigens tijdens heel de reis van ong. 5 uur heel relax liggen slapen.
Eerst nog een foto van Imani

en dan de kennismaking

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miirthe schreef:Zo wat een bijzonder dier, die Bengaal zeg![]()
Istie wel lief verder? Ik heb ze één keer op Animal Planet gezien, mij iets te wild.
Vind die Ragdoll ook erg mooi trouwens!
Tyrza schreef:Kwijlllll, vooral je bengaal is prachtig! (ben dan ook sinds 2 maanden bengaalgek). Ik hoop dat Davi net zo mooi mag worden
Austria schreef:Asunto komt van Divinitas. Zijn mama is Dazzledots Sizzling Hot en zijn papa is Int.Ch. Calipso of Leopardheaven.
Het is juist vanwege de grote rozetten dat wij voor hem gevallen zijn. De fokker heeft het nestje een keer meegenomen op show en de keurmeester was juist helemaal weg van hun wilde koppie. Wij zullen maar afwachten hoe hij verder gaat uitgrooien.
Ik heb ook een vraagje voor jou. Voor zover ik weet komt HCM bij de Bengaal niet of nauwelijks voor.
Nu lees ik dat er cattery's zijn die hun dieren wel laten testen (zoals Dazzledots http://members.shaw.ca/dazzledots/). Is dit gewoon uit voorzorg of zijn er toch problemen ?
Austria schreef:Tyrza schreef:Kwijlllll, vooral je bengaal is prachtig! (ben dan ook sinds 2 maanden bengaalgek). Ik hoop dat Davi net zo mooi mag worden
Wie is Davi? Laten zien, hoor
Austria schreef:Tyrza schreef:Kwijlllll, vooral je bengaal is prachtig! (ben dan ook sinds 2 maanden bengaalgek). Ik hoop dat Davi net zo mooi mag worden
Wie is Davi? Laten zien, hoor