Het is er helaas maar eentje, maar ik vind mijn diertjes zoooooo leuk als ze me zo 10 minuten lang aan zitten te kijken.
Ik vind hem eerder wraakzuchtig kijken.. Ik bedoel, ik zie zn oortjes er meer voor horentjes uitzien Nee, vind het een erg leuke foto, alleen is hij naar mijn idee wat onscherp. Maar dat maakt hierbij niet veel uit vind ik
Haha de foto is ook niet echt gemaakt met de bedoeling om er een mooie foto van te maken. En tja, mijn moeder vind hem zo ook boos kijken.. maar ik kan er uuuuren naar kijken.
Mooie foto.Vind hem ook wat arrogant/evil kijken. Het lijkt alsof hij zijn ene wenkbrauw optrekt: 'Had je wat?'
Hmm, ik heb dus duidelijk een ander beeld bij een evil uitdrukking Iets arrogants heeft hij wel ja. Bedankt.
Qhorse schreef:Ja als je volledig op die ogen fixeerd dan krijg je toch wel de rillingen whahaha Whahahahahahah dan krijg ik alleen maar het gevoel dat ik 'm wil knuffelen.
Hahaha. Dan krijg ik het gevoel dat ik maar snel moet wegwezen voordat ik aangevallen word door een chinchilla.
Elja schreef:Kyken ze echt tien minuten lang zo? Jot, soms zelfs wel langer.En dan zie je die oogjes dichtvallen en dan gaan ze weer wijd open.
Volgens mij wil hij je hypnotiseren: "Je gaat nu naar de koekjestrommel, pakt een koekje, en stopt het in mijn mond!"
Gave foto!Ik vind hem zo wat weg hebben Brain van die serie Pinky and the Brain...Tonight we are going to take over the world!