omg. Ypenburg: KAT VERMIST

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

omg. Ypenburg: KAT VERMIST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 22:39

Ik weet niet of het hier goed staat en of dit nut heeft maar met niets doen schieten we helemaal niets op.

Onze binnenkat is waarschijnlijk van het balkon af gevallen/gesprongen.
We maken ons vreselijk zorgen om het verkeer en het weer en ook onze andere kat is helemaal van streek.

Dus mensen uit ypenburg als jullie onderstaande kat zien pb of bel dan even naar 06-45648170
Hij heet Flyboy en is binnen heel erg lief maar zal buiten wel angstig en van streek zijn, normaal
gesproken komt hij wel voor een aai en een bakje voer maar buiten weten we niet hoe hij zal reageren.
Hij is lichtbruin met groene ogen, erg slank maar dat hoort zo en hij heeft een heel goed huisje met een honden en katten vriendje dus laat het aub weten als je hem ziet bij jezelf of bij iemand anders.

Afbeelding
Afbeelding
De bruine dus.

Selket

Re: omg. Ypenburg: KAT VERMIST

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:43

aah, ik woon niet in Ypenburg, dus kan niet helpen. Maar heel veel succes met zoeken en hoop dat hij snel weer terrecht is!

Marl1tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:59

Hey Sil,
Dat is balen... Verdrietig Ik hoop dat jullie hem snel weer vinden!
Groetjes Marleen

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 21:42

Wel flink balen zeg! En dat met een kat die Flyboy heet! Een exschoonzusje van mij heeft eens hetzelfde gehad, alleen paste zij toen op een kat van een ander. Die was uit het raam gesprongen van een flat een aantal verdiepingen hoog. Zij heeft toen ook overal berichtjes geplaatst, en later is die toch terecht gekomen. De kat was nog in de buurt van de flat gebleven, meestal circelen ze daar toch rond. Omdat die kat heel angstig was, en buiten zijn niet meer gewend was, hebben ze van de plaatselijke dierenbescherming of asiel toen een vangkooi meegekregen. Daarin hebben ze hem uiteindelijk gevangen, ik zou zeggen heel veel succes. En laat het de buurt goed weten, dat ze kunnen bellen als ze je kat gezien hebben. Hopelijk komt ie gauw terecht!

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:59

Ik zal even temmen, want dit hoort hier niet te staan. Is hij gechipt? en zo ja, staat hij op jou naam?
Verder overal briefjes ophangen en berichtjes plaatsen (supermarkten, dierenklinieken, en berichtjes op het internet) heb je amivedi al gebeld? En bel ook de asielen af.
Heel veel sterkte en ik hoop dat hij snel gevonden word!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 23:45

Idd wat mirre zegt, alle mogelijkheden benutten!

Hoop dat je hem snel terug hebt!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 23:49

Alle asiels in de omgeving zijn gebeld, en ook die buiten de omgeving, katvinder is ingeschakeld, amevedi, de dierenambulances, er hangen hier door de buurt heen allemaal folders, en op het schooltje, de dierenarts heeft ook folders gehad en ook nog contact met ze gehad waaraan ze Fly konden herkennen als mensen met soortgelijke kat binnen kwamen.

We lopen de hele tijd rondjes door de buurt, vooral snachts werd ons aangeraden, maar de kans is groot volgens hun dat hij is ondergedoken in een schuur oid.

Kattenbrokjes, een doosje met de korrels uit de kattenbak, een doos met een tshirt met onze lucht eraan, noem maar op.

Het enige wat hij dus niet heeft is een chip, dus nu moeten we afwachten of iemand hem hier ind e omgeving ziet, hij terug komt, iemand hem vindt of in huis heeft gehaald.

Ik baal zo van het niets kunnen doen.

Wist niet precies waar het topic thuis hoorde, heb hem gister in allerhaast neergegooid en de rest van de instanties foto's lopen doormailen met omschrijving en hoop dat we ergens het geluk hebben dat hij snel weer terug is.
Het is zo koud buiten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 23:49

Heel veel succes met jullie ziektocht, ik woon daar niet maar kan me heel goed voorstellen dat dit een nachtmerrie is voor alle kattenliefhebbers!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 23:50

Is het een bruine Oosters Korthaar Havanna? Mijn moeder heeft precies dat ras gehad met die kleur en die leek als 2 druppels water op de jouwe.

Inderdaad Amivedi inlichten, je dierenarts op de hoogte stellen en verder alle asiels afbellen. Dierenambulance, buren??

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 23:53

Cinnamon, lijkt idd veel op de havanna.

De buren zijn op de hoogte en kijken mee, vooral die op de onderste laag hebben kans dat hij opeens voor de deur staat.
Maar volgens het asiel in den haag kan het ook zijn dat de andere buurtkatten hem verjaagd hebben en dan is hij ws of heel ergens anders of ergens heel goed verstopt zodat ze hem niet kunnen vinden.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 23:58

Chiqa schreef:
Heel veel succes met jullie ziektocht, ik woon daar niet maar kan me heel goed voorstellen dat dit een nachtmerrie is voor alle kattenliefhebbers!!

Was het maar een nachtmerrie, ik ben niet zo snel van slag hoor, maar nu wordt ik zachtjes aan een beetje gek, met alle folders die er hangen, alle instanties en mensen die er van weten zou hij toch snel terecht moeten komen.

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 00:03

misschien dom... maar ben je er 100% zeker van dat de kat naar buiten geglipt is?
Een kennis van me is ooit haar kat kwijt geweest, was er het hart van in, 3 dagen later vond ze het dier terug. Hij had een gat gemaakt in de onderkant van de matras en was daar ingekropen...

dus... heb je al de hoekjes en gaatjes in heel het huis al onderzocht? ook de plaatsen waarvan je denkt dat hij er absoluut niet kan zitten? (vals plafond, valse vloer, holle muur, noem maar op?)

Ik hoop dat je je katje terug vind. Ik zou het ook vreselijk vinden als de mijne plots zou verdwijnen.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 00:21

Succes met zoeken!
Onze kat is ook een keer zoek geweest, na twee weken hadden we hem gevonden, toen we voor de zoveelste keer al roepend door de straten liepen kwam hij eindelijk naar ons toe Lovers
Dus de hoop niet te snel opgeven, hij komt vast wel terug Ja

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 00:24

Silly ... in welk deelplan is ie naar buiten gegaan????

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 00:36

Nootdorpse Landingslaan Otje_Elliot de vogelbuurt.

We hebben het hele huis ondersteboven gegooid, overal onder en in gekeken, het appartement gebouw doorgekeken, in de bergingen, in huis kan hij niet zijn, ook denk ik dat Zoos (de andere kat en erg close met Fly) dan zou aanslaan ergens in huis want Fly heeft nog weleens opgesloten gezeten in het washok, de wc en de badkamer (en de klerenkast)

We gaan zo weer naar buiten, en hopen dat hij gewoon vanuit het niets al mauwend aan komt rennen zodat hij weer lekker mee naar huis kan.

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 00:38

Aan welke kant van Ypenburg woon je?

Ohh.. laat maar..... moet beter lezen staat n.b. voor mijn snufferd in de reactie hiervoor
Laatst bijgewerkt door sambagirl op 08-02-07 00:39, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 00:39

o dat hebben wij ook gehad.
Onze kat overal gezocht, echt een knuffelkat maar als de dood voor het verkeer.
ik loop savond rondje in de buurt, wil naar binnen gaan en hoor haar gemauw, overal zoeken en niet kunnen vinden.
Onder alle auto's gekeken, zat ze bij het motorblok van een auto! was ze gewoon tussen gekropen! Dus probeer daar ook goed te kijken.
Een kat in nood maakt rare sprongen was het geloof ik.
Vooral als ze bang zijn!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 00:42

Ik zal eens rondkijken ... ik kan je via dit topic wel bereiken ...

er zitten hier meer mensen uit Ypenburg dus wie weet ...

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 00:44

sambagirl schreef:
Aan welke kant van Ypenburg woon je?

Ohh.. laat maar..... moet beter lezen staat n.b. voor mijn snufferd in de reactie hiervoor

Maakt niet uit joh, zet hem net pas neer.

Otje_Elliot als je dat wilt doen heel graag, het is hier echt verschrikkelijk leeg en alle hulp is welkom.
Je mag trouwens gewoon bellen als je iets weet of denkt te weten, op dit moment mag heel nederland bellen als er dan maar 1 bij zit die mijn kat terug kan bezorgen.

_Tanja_ daar zijn we ook constant naar aan het kijken, als hij daar in klimt en eimand start de auto smorgens is dat ook weer niet al te best.
Ik hoop maar dat hij dat niet doet en ergens in een schuur zit en snel weer te voorschijn komt.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 09:12

-> BB

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 09:29

ik kan niet voor je doen want woon in helmond.. hoop wel voor je dat je hem snel terug vind!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 01:05

Vanmiddag werd ik gebeld door een vrouw die hem smorgens in haar tuin heeft zien lopen, gezien zijn kleur weet ze zeker dat hij het was.
Dus we hebben nu iig een punt waar hij is of iig geweest is en dat is maar 4 straten verderop in een zijstraat.

We gaan zo een ronde maken met de brokjes en als die mevrouw hem weer ind e tuin ziet gaat ze proberen hem naar binnen te lokken.
Hopelijk gebeurd en lukt dit en dan zijn we weer helemaal happy met ons gezinnetje.

Ik ben allang blij dat er iig nieuws is geweest en het is nu iig niet meer zo koud als de afgelopen nachten.

Duimen jullie nog even mee?

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 01:07

*duimt heel hard mee*

Mocht je hem vinden meteen melden hoor Ja

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 01:14

Wel fijn om te weten dat hij nog in de buurt is! Hoop dat je hem te pakken krijgt Ja

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 01:27

Ik duim ook mee!