Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:ja, yve, had je mijn mening al gegeven. Sommige katten vinden fijn om alleen binnen te zitten, maar die van mij blijven miauwen en proberen elke kans aan te grijpen om te ontsnappen.
Tip voor ramen open zetten en kat niet laten ontsnappen... een hor. Zo krijg je wel frisse lucht maar kan hij niet naar buiten.
Balkon springen ze niet zomaar vanaf hoor,( of je moet een suicidale kat aanschaffen)
Zaina schreef:mijn kat klimt ook gewoon uit het raam enzo hoor. hij mag altijd wel naar buiten, maar ik bedoel alleen dat het niet gevaarlijk is als je kat via het balkon naar buiten gaat. ze lopen net zo makkelijk over een dak dan over een stoep!
MSQuincyTE schreef:Wij wonen dan wel niet in een flat maar onze kat komt ook nooit buiten omdat wij aan een hele drukke straat wonen.
Mijn moeder heeft op haar slaapkamer een hor voor haar raam en daar is onze kat nog niet door heen geklommen.
En verder houden wij goed in de gaten of we de deuren goed dicht doen
AaronYve schreef:MSQuincyTE schreef:Wij wonen dan wel niet in een flat maar onze kat komt ook nooit buiten omdat wij aan een hele drukke straat wonen.
Mijn moeder heeft op haar slaapkamer een hor voor haar raam en daar is onze kat nog niet door heen geklommen.
En maak ie nix kapot dan? uit verveling ofzo?
MSQuincyTE schreef:Wij wonen dan wel niet in een flat maar onze kat komt ook nooit buiten omdat wij aan een hele drukke straat wonen.