Maar ik kan niet kiezen.
Een parkiet lijkt me echt super leuk .
Een hamster ook.
Watzijn jullie ervaringen met deze dieren en wie kan me helpen met kiezen

Bedankt voor het helpne!
Groetjes Pasca & Jazz
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boertjes schreef:Een konijn is leuk maar moet je ook geluk mee hebben. Veel konijnen zijn zeer zelfstandig en willen niet zo graag knuffelen. En ze bijten gigantisch snoeren kapot!
Cavia's zijn ontzettend leuk, maar in het begin erg schrikkerig. Vind ik persoonlijk de leukste diertjes omdat die van alles het meest aanhankelijk kunnen worden.
Ratten zijn ook leuk, maar moeten wel samen. Omdat ze super sociaal zijn en alleen in een kooitje echt vereenzamen. En veel mensen houden niet van die staarten.
Citaat:Ik heb zelf 2 tamme ratjes, fantastische, intelligente huisdieren vind ik ze. Maar ze worden wel snel ziek en leven niet zo lang, toch ben ik helemaal verslingerd geraakt aan ze.
Buffy schreef:Boertjes schreef:Een konijn is leuk maar moet je ook geluk mee hebben. Veel konijnen zijn zeer zelfstandig en willen niet zo graag knuffelen. En ze bijten gigantisch snoeren kapot!
Cavia's zijn ontzettend leuk, maar in het begin erg schrikkerig. Vind ik persoonlijk de leukste diertjes omdat die van alles het meest aanhankelijk kunnen worden.
Ratten zijn ook leuk, maar moeten wel samen. Omdat ze super sociaal zijn en alleen in een kooitje echt vereenzamen. En veel mensen houden niet van die staarten.
Cavia's en konijnen moeten ook samen.