Ze heten hocus en pocus en hocus is grijs en pocus is zwart bont.
ze zijn allebij rond de 4 maanden en sinds vandaag van mij.
Dit zijn de eerste hamsters en ik vind ze echt schattig hier wat foto`s.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Ojee meid je moet ze echt heel snel uit elkaar houden, Syrische hamsters zijn solitaire dieren en ze zullen gaan vechten totdat er één dood is!
Die moet je echt NOOIT bij elkaar houden, wat een dierenwinkel ook zegt!
imaudy schreef:Wuis schreef:Ojee meid je moet ze echt heel snel uit elkaar houden, Syrische hamsters zijn solitaire dieren en ze zullen gaan vechten totdat er één dood is!
Die moet je echt NOOIT bij elkaar houden, wat een dierenwinkel ook zegt!
Inderdaad, maar misschien zijn het mannetje en vrouwtje. Ik neem aan dat dat ook niet de bedoeling zal zijn.
shelltje schreef:Het zijn vrouwtjes en die mevrouw zij dat ze niet gingen vechten.
shelltje schreef:Het zijn vrouwtjes en die mevrouw zij dat ze niet gingen vechten.
nikita_love schreef:ik zou morgen gewoon terug gaan naar de winkel en zeggen dat je informatie hebt gezocht over de hamsters. Nu blijkt dus dat ze niet samen kunnen, zij hebben je verteld van wel...dan nemen ze hem vast wel terug...
nikita_love schreef:ik zou morgen gewoon terug gaan naar de winkel en zeggen dat je informatie hebt gezocht over de hamsters. Nu blijkt dus dat ze niet samen kunnen, zij hebben je verteld van wel...dan nemen ze hem vast wel terug...
winnythepooh schreef:nikita_love schreef:ik zou morgen gewoon terug gaan naar de winkel en zeggen dat je informatie hebt gezocht over de hamsters. Nu blijkt dus dat ze niet samen kunnen, zij hebben je verteld van wel...dan nemen ze hem vast wel terug...
Vind ik ook en als ze moeilijk gaan doen dan staan hun gewoon niet in hun recht want het kan gewoon niet en als ze moeilijk blijven doen moet je ze vragen of ze gerechtigd zijn om dieren spullen te mogen verkopen want als je er geen verstand van heb moet je ook niet in zo'n winkel gaan staan.....
Wuis schreef:En als ik nog een tip mag geven, de verdiepingen kun je dichtweven met rieten matjes, fleece of er een stuk plexiglas overleggen. Op die manier kunnen er geen pootjes tussen komen.