Wuis schreef:Het is geen groot hok, het is een duna fun, ik ken ze uit de winkels. Voor een syr zéker te klein.
En ja in dierenwinkels is dat hok zeker duur... Ik had persoonlijk liever een mooie ferplast hamster duna (71.5x46) of een ferplast mary (80x50) o.i.d. van marktplaats, voor de helft goedkoper....
En zo'n bal, laat ik me daar dan helemaal maar over stil houden...
Nogmaals, wat voor doorsnee heeft je wiel? Als je het standaard wiel hebt uit die kooi is die 15 cm en dat is te klein, een syr komt daarin met z'n rug dubbel en dat doet zeer en verorzaakt vergroeiingen (als ze er al in gaan, vaak gaan ze al helemaal niet in zon klein wiel omdat het te zeer doet).
Ik heb geen idee wat de doorsnede is van dat wieltje.... Maar dat hok is echt niet te klein hij heeft heel veel ruimte om daar rond te rennen het is geen rat hoor
.... Maar ik zal er binnenkort even naar kijken en een grotere kopen....
en wat wil je zeggen over die plastic bal dan... vertel maar ben wel benieuwd wat je daar over heb te zeggen.... ik kan er ook niets aan doen dat hij er zelf in gaat zitten... ik weet niet of het in je op is gekomen dat niet alle hamsters het zelfde zijn en dat sommige hamsters het misschien wel leuk vinden om met zulke dingen te spelen.... Hij speelt zelfs met het tril muisje van onze katten....