Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ze gaan 4 x per dag uit, en dat is genoeg
Citaat:ik heb haar nu mar in de bench gedan,omdat ik nu gewoon sta te koken
Meetje22 schreef:Goh dit lijkt ons oude hondje wel(ook een maltheser)
Het is een ramp eerlijk waar.
Die van ons plaste het hele huis onder zelfs op mn bank.
Ik heb haar de deur uitgedaan.
Degene die haar nu heeft kan haar ook niet zindelijk krijgen maar neemt dit voor lief.
En de mensen die het zielig vinden dat je zo'n hond dan wegdoet hebben waarschijnlijk nog nooit een nieuwe bank of laminaat hoeven te kopen![]()
Daarnaast is het ook erg onhygienisch.
timokyana schreef:Niet meer straffen door in de bench te doen, een bench is geen strafhoek, maar moet een fijne plaats zijn voor de hond!
Succes!
timokyana schreef:in mijn visie is dat niet de achterliggende gedachte voor een bench. Wat deed jou hond als hij niet gestraft was dan met de bench? (dus volgens jou was de bench een strafhok?)
priscilla schreef:even een stipje mijn vriendin heeft nl een jacky die dus niet zindelijk te krijgen is.. al blijf je een uur buiten lopen in huis doet ze het zo weer! en ze doet het wel achter het huis maar net zo makkelijk binnen. ik zeg steeds geduld blijven hebben maar ja .. is wel moeilijk op die manier..
Silence schreef:Ik ben het met timokyana eens.
Je hebt voor haar gekozen. Dan dweil je in mijn ogen maar wat vaker op een dag.
Dan had je een pup uit een nestje moeten nemen en zelf op moeten voeden.
Snackie schreef:maar zodra we naar de deur toelopen,en ik til dr niet op tot aan de lift, heeft ze voordat we bij de lift zijn alles al uit geworpen
Meetje22 schreef:timokyana schreef:Niet meer straffen door in de bench te doen, een bench is geen strafhoek, maar moet een fijne plaats zijn voor de hond!
Succes!
Iedereen gebruikt een bench op zijn manier.
De een om een hond in te vervoeren,de ander om het beest rustig te houden en de ander om het dier even te straffen.
Ik heb mijn bench ook gebruikt voor als mijn hond stout was zij daar even kon "nadenken"
Ik ben namelijk van mening dat je een hond beter even alleen kunt zetten als dat je in een woedeaanval hem een klap verkoopt.
En als onze hond iets gedaan had wat fout was hoefde ik alleen maar hok te zeggen en ging ze zelf de bench in.
tantjeuh schreef:Snackie schreef:maar zodra we naar de deur toelopen,en ik til dr niet op tot aan de lift, heeft ze voordat we bij de lift zijn alles al uit geworpen
Hoe heb je het in het begin aangepakt om haar zinnelijk te krijgen? Ik vind dit persoonlijk heel belangrijk om te weten, als je iets aan je probleem wil doen. Elk probleem is ergens mee begonnen...
Pluttersput schreef:Misschien heeft ze nierstenen? Kan namelijk, heeft een mopshondje ook eens gehad, en die plaste ook overal. Verder is het hondje misschien nooit goed zindelijk gemaakt, dus misschien kan je daar opnieuw mee beginnen? Het zou idd kunnen dat het hondje wat angstig wordt, maar hoeft natuurlijk niet. Veel succes ermee!
Groetjes, mij