Hhahahaha sorry dat ik het zeg maar die lijkt op deze foto echt 'straight from hell' te komen met die blik (en die rode ogen )
gezelligheid. beetje opvliegend?hum ik heb ook zo gezellig katje, is erg gek op rode lampjes van de camera van mijn ex(not). heb ik ook charmante foto van.
Dat zie ik helaas vaker in het asiel. Deze is (al denk je van neit) nog redelijk lief, zijn nagels kunnen nog verder uit...Wel mooie foto, knap gemaakt..
pubelia schreef:Dat zie ik helaas vaker in het asiel. Deze is (al denk je van neit) nog redelijk lief, zijn nagels kunnen nog verder uit...Wel mooie foto, knap gemaakt.. Uhm en jij denkt dat bij deze kat de nagels niet verder uit kunnen?
Zo wat een scheetje die wil ik niet in het donker per ongeluk op zijn staart staan die vliegt je gelijk aan
aai poesjeaai poesjeaai poesjestoute katwat een schatje zeg, zo kan mijn dame ook kijken tijdens het spelen
nee het gaat zo*aait poesje*....1 minuut later*gaat ontsmettingstof halen voor al die wonden* rivanalover: bedankt, ik ben er ook wel trots op dat bijna al mijn goto's lekker scherp zijn miss kan ik deze foto aan mijn deur hangen en in het groot boven schrijven "enter if you dare!!!"
aah lief poesje haha mijn kat kan ook zo kijken, maar dan ren ik voor mijn leven, jij hebt lef om dan nog foto te maken!