Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Angelstears schreef:dat merk je echt vanzelf als ze krols is
dan krijg je spontaan neigingen om haar achter het behang te plakken
heb die van mij met 6 maanden laten helpen om dit te voorkomen, en ook te voorkomen dat er nog meer kittens op de wereld komen dan er al zijn (al zou ik nog zo graag een nestje van mijn poezebeest zien)
maar je merkt het vanzelf hoor, denk dat het komende maand zoon beetje wel gebeurt (aangezien ze ong 6 maanden is)
zijn dit trouwens recente fotos? ik vind haar zo iel
Angelstears schreef:dat merk je echt vanzelf als ze krols is
dan krijg je spontaan neigingen om haar achter het behang te plakken
heb die van mij met 6 maanden laten helpen om dit te voorkomen, en ook te voorkomen dat er nog meer kittens op de wereld komen dan er al zijn (al zou ik nog zo graag een nestje van mijn poezebeest zien)
maar je merkt het vanzelf hoor, denk dat het komende maand zoon beetje wel gebeurt (aangezien ze ong 6 maanden is)
zijn dit trouwens recente fotos? ik vind haar zo iel
JustNanno schreef:
JustNanno schreef:
Soprano schreef:Vooral dit stukje:
Citaat:bij het fokken van raskatten kan ik mij die controles wel indenken. tot slot van rekening kun je met die raskatten goud geld verdienen
Citaat:bij het fokken van raskatten kan ik mij die controles wel indenken. tot slot van rekening kun je met die raskatten goud geld verdienen
cissy schreef:Citaat:bij het fokken van raskatten kan ik mij die controles wel indenken. tot slot van rekening kun je met die raskatten goud geld verdienen
Oh ja? http://www.kattenplaza.nl/page/eerstenest.php
DACHT HET NIET!! geloof me, ik heb ervaring...
cissy schreef:Citaat:bij het fokken van raskatten kan ik mij die controles wel indenken. tot slot van rekening kun je met die raskatten goud geld verdienen
Oh ja? http://www.kattenplaza.nl/page/eerstenest.php
DACHT HET NIET!! geloof me, ik heb ervaring...
paardje2005 schreef:nou zie op marktplaats genoeg raskatten voor 450 pst. staan. nou dan doe je toch wat goed fout als je zoveel geld kwijt bent aan dierenarts kosten. laten we zeggen nestje van 4 kittens= humm denk dat ik bij jullie in de buurt een dierenartspraktijk ga beginnen. kassa
paardje2005 schreef:het zijn meestal de ras fokkers die het hardst schreeuwen dat je geen nestje moet nemen. want een gratis kitten zijn een bedreiging voor hun luxe kittens. dat zie ik niet alleen hier dat zie ik overal.
Ylana schreef:paardje2005 schreef:het zijn meestal de ras fokkers die het hardst schreeuwen dat je geen nestje moet nemen. want een gratis kitten zijn een bedreiging voor hun luxe kittens. dat zie ik niet alleen hier dat zie ik overal.
Sjonge jonge, wat een kortzichtigheid zeg!
Ras katten en htk katten kun je absoluut niet met elkaar vergelijken!