Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En nu zijn ze mager geworden????? Heb je ze gewoon te weinig gevoerd dan? Sting schreef:Dan zou ik zeggen: Zoek een nieuw baasje....
schaam je!!!
sweetrebecca schreef:ik moet duidelijk tijd vrij maken...
nyckle schreef:sweetrebecca schreef:ik moet duidelijk tijd vrij maken...
Dat zou ik maar doen Ja!
Joscaa schreef:En trouwens, als jij ze geen voer en zo geeft, krijgen ze ook geen aandacht, en een konijn is een dier dat aandacht nodig heeft. Heb je wel tijd gehad het hok schoon te maken minimaal 1 keer per week? Anders zitten ze ook nog in een goor hok, waar inmiddels ook wel schimmel inzit...
Je moet een dier aandacht geven, en als je er geen tijd voor hebt, weg doen naar iemand die er WEL tijd voor wilt vrijmaken, of er tijd voor heeft.
Ja, tuurlijk moet je tijd vrij maken, wat denk jij nou![]()
. En wat zeggen je ouders er van? Geloof me, als ik vroeger zou zijn vergeten om de konijnen te voeren, al was het maar een dag, dan had ik er zo verschrikkelijk van langs gekregen dat ik dat de volgende keer wel zou laten. En alle beesten zouden per direct weg gaan. Maar dat komt toch niet eens in je op? Die beesten zijn afhankelijk van jou, dan kun je niet gewoon "heel vaak" vergeten om ze te voeren
Ik hoop van harte dat jij geen pony hebt en er ook nooit eentje krijgt dame, want als jij al niet eens voor je konijnen kunt zorgen...
Oh ik heb geen tijd! Oh ik ben het vergeten. Je vergeet zelf toch ook niet om te eten en te drinken..
Breng ze maar hier jij bent geen dieren waard
Ga ze alsjeblieft even water en eten geven...