wij hebben 4 honden thuis 2 bordercollie een reu en een teef bandit en jessy. en nog een kruising border/friese stabij
en een cairn terrier.
maar maar die border collie teefje jessy die is van mijn stiefvader. en nu had ik een paar vraagjes of eerder hoe jullie er over denken en wat ik er aan kan doen.
alle honden zitten binnen in huis behalve die hond omdat het anders veel te druk is en zij sloopt dingen uit stress is dat.
want ze zit dus de hele dag in een kleine bench in de schuur en smiddags gaat ze mee met me stiefvader naar werk en dan zit ze in een garage bij de deur op de tocht ook in zoon kleine bench. en de hond zit vol stress terwijl het eigenlijk een heel lief beesie is.
ze zit de hele tijd te gapen en zich uit te rekken als ze uit de bench is, dan zou je denken ze is blij dat ze er uit is.
maar wij zijn er achter dat dat van de stress is. en ze zit ook in haar hok (net als opgesloten beren) de hele tijd aan haar poten te kluiven.
ik vind het echt heel zielig. en ik weet een heel goed baassie voor der maar me stierfvader wil dat niet en praten werkt ook niet want hij l*lt er gewoon overheen.
ik weet nu niet wat ik moet doen hoor.
hebben jullie een idee?
ik wil haar hier gewoon weg hebben.
ze is ook hartstikke bang voor me stiefvader waarschijnlijk nou weet eigenlijk wel zeker heeft hij haar gewoon geslagen want als je zoon schijnbeweging ook maakt dan kruipt ze helemaal weg
maar weten jullie misschien een oplossing want het is gewoon triest hoe die hond nu leeft.
hier ook een paar foto's van haar voral die laatste kan je goed zien dat ie vol met angst en stress zit.
hier zit ze de hele dag in de schuur in een klein kooitje zonder water trouwens ook.
sorry voor de rode ogen krijg het niet weg.
weten jullie iets want het is echt een hele liefe hond maar hij wil hem niet weg doen terwijl ik een goed baasje weet waar ze de hele dag op een boerderij rond loopt met andere honden en savonds is ze gewoon in huis.
gr sam