tienus63 schreef:Leuk om foto's van je Noren te zien.
Kaia toont als een dame met karakter.
Is de vacht van Ivar gemakkelijk te onderhouden?
Welk merk voer geef jij aan je katten?
Normaal voer ik mijn Noren altijd Prins, daar doen ze het hartstikke goed op, mooie ontlasting etc. Alleen Kate heeft wanneer ze in de wintervacht zit, last van roos-achtig schilfertjes.
Doordat ik geen tijd had om naar het dorp verderop te gaan waar ze dus Prins verkopen, bij ons in het dorp hoogwaardig kattenvoer gehaald.
Fides, van Beduco, een belgische firma.
De ondervacht van mijn Noren is zowel bij Kate als haar twee kinderen enorm dichter geworden Kate's bovenvacht is ook veel zachter geworden en haar roos verminderd.
De "kittens" zijn zo zacht als zijde.
Van Proplan en Royal Canin gaan mijn katten enorm stinken, tenminste de ontlasting dan.
hey de andere norenfokster 
kaia is idd een dame met heel veel karakter !
ik weet zeker dat ze dalijk de roedel zal gaan leiden, de huidige leidster is dol op kaia, maar vaak is kaia haar de baas, sja omdat ze doorheeft dat ze geadoreerd wordt 
ik voer royal canin, maar de vacht van mijn noren zou beter kunnen, maar ja wat wil je met zo'n zomer, en wannabe winter, het is te lang warm voor de noortjes om goed in de caht te komen .
maar wil prins wel eens gaan proberen, heb er al veel goede dingen over gehoord.
de twee blauwe mannen hebben best wel een lastige vacht, ze krijgen heel erg snel klitten, en ik heb het idee dat dat een heel eind kleurgebonden is, de silvers zijn altijd erg zacht, de browntabby overigens ook, maar die blauwen zijn wat pluiziger en wat dichter behaard lijkt wel.