Mijn vriend heeft dit gistern meegekregen bij mij dierenwinkel.
Wij hebben een pup van 5 maand, een dobermann x boxer.
Ik heb hem om te beginnen meteen Eukanuba puppy geven. Dit omdat het zogenaamd de metale ontwikkeling goed ondersteunde (en ja ik wou een 'smart trainable puppy' dit stond op de verpakking

Dit heb ik hem een tijdje gevoerd. Op een gegevn moment, werd het niet meer besteld door de eigenaar van de dierenwinkel, ondanks wij hem dit gevraagd hadden. Uit nood hadden we Royal Canin grote puppy voor Slevin (pup) meegenomen. Ik wou een kwalitatief goed brok, aangezien Eukanuba dat ook is.
Nu begon dat ook op te raken, en ondanks weer aan de eigenaar gevraagd te hebben of die Eukanuba puppy wou bestellen, deed hij het niet.
Dus kwam me vriend thuis met een proef verpakking Carocroc junior en een gewoon 4 kilo zak Carocroc junior. Mocht het echt niets zijn, konden we het grote zak terug brengen.
Hij kreeg ook boekjes mee over dit merk, en opzich lijkt het me een prima brok, maar hoe goed is kwalitatief, is het goed voor pups? Het oogt erg laag kwaliteit, en de prijs is ook een stuk aangenamer dan Royal Canin of Eukanuba. Nu weet ik dat duur niet altijd goed betekent, maar dat die twee merken goed zijn, is algemeen bekend.
Wie heeft hier ervaring mee? Wie heeft zijn pup op Carocroc? Wie voert het verder? Hoe doen de honden het ermee?
Ik vind het gewoon ontzettend belangrijk dat Slevin goed uitgroied, eenmaal uitgegroied stap ik over op iets anders, maar vooral nu wil ik gewoon dat hij het beste krijgt..