Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zachtblauw schreef:Meestal doen ze dat als je nog wat jonger zijn. Ik zou het even aan ja DA vragen. Ik denk iig niet dat het kwaad kan, alleen is het wel smerig natuurlijk.
samantha21 schreef:is het niet misschien net als bij paarden dat als ze poep/mest eten, ze een mineralen te kort hebben? is dat al eens een keertje nagekeken?
Elzepelze schreef:Onze pup doet dat ook. Ze schijnen inderdaad iets te kort te komen. Wij hebben gehoord dat je eierkoek moest geven, en hij is er inderdaad mee gestopt!
JoanneArnhem schreef:Honden of kattenpoep??
Onze teef eet kattenpoep, hier zit geloof ik ook iets in wat ze aantrekklijk vinden, maar wij vinden dat iets minder.
Als ze dus de struiken in dook dan ging de stem en riem erachteraan, nu hoeft alleen de stem nog maar en gebeurt het vrij weinig.
Ik zou niet zo'n riem gaan gebruiken, zo'n anti-blaf riem bedoel je toch?? Vind ik geen fijne werking, ik bedoel als wij vroeger iets deden wat niet mocht, kregen we toch ook geen stroomstoot??
pubelia schreef:Onze labrador heeft dat ook een hele tijd gedaan. het zou een minerale te kort kunnen zijn zeggen ze alleen dat geloof ik niet echt. Het ziet er idd vies uit, maar je moet maar denken het is niet anders.
Olifant schreef:Mijn honden deden het ook,
gewoon afleren nu doen onze honden het ook niet meer ,
want het is gewoon een hele vieze gewoonte
banjers schreef:MIjn hond doet het ook....en we hebben regelmatig bij de dierenarts gezeten hiervoor...We hebben anders voer geprobeerd, eierkoeken echt alles..maar hij blijft het doen...Zodra hij de kans krijgt gaat hij poep eten...we laten hem niet meer los, omdat hij dan gewoon te veel poep eet en aan de lijn doet hij dit veel minder....Hij is nu inmiddels bijna 9 en doet het nog steeds...Oplossing kan ik je dus niet geven, behalve dat je, je hond misschien niet meer los moet laten??
mijntjuhh schreef:ik heb ergens gehoord dat het eiwitten tekort zou kunnen zijn. een kennis van mij had dit ook met haar hond, en die gaf haar hond toen regelmatig een eierkoek. toen at hij geen poep meer. zou niet weten of dit bij jou hond zou helpen, maar je kan het altijd proberen
BartEldorado schreef:Zijn ontzettend veel theorieen over en niemand weet nu eigenlijk waardoor dit precies komt. Sommige hebben goede ervaringen met voeren van pens en eierkoek.