Mark die moet springen viewtopic.php?f=10&t=700523&hilit=
Ach ja het leek mij wel leuk dus niet alleen de pony ging springen maar lampie ging ook mee.
Thuis hadden we ze ingeladen in de trailer waar Lambo nog nooit eerder in was geweest. Hij liep er zo in maar toen die zag dat ik er uit ging wilde hij er ook uit. (hij zit veel liever in de auto zelf

Op de manege aangekomen sprong die ook gelijk uit de trailer. Hij zat een beetje om zich heen te kijken maar vond het volgends mij wel heel leuk dat die ergens anders was.
Na alle spullen uit de auto te hebben gepakt gingen we met pony en schaap de manege binnen. Je had al die kinderen moeten zien. "huh gaat dat schaap ook mee doen?" Ja tuurlijk maar waar is zijn zadel

Lambo stond daar lekker tussen de kids in en werd veel geaait. Toen zijn we maar weer verder gelopen naar de poetsplaats. En alsof lambo hier al veel vakker was geweest liep die mooi voorop met z'n hoofd van "kom maar achter mij aan ik weet de weg

Lambo had nog niet eens gezien dat er andere paarden waren en toen er in eens een paard voor bij kwam keek die wel heel raar op. Hij begon kei hard te bleren en wilde achter het paard aan rennen. (het is dan net een wilde hengst

Toen die uit eindelijk met een aantal paarden had gesnuffeld en kennis gemaakt was die weer blij en rusig. ( echt raar hoe druk hij reageerd op andere paarden en pony's)
Lambo keek veel om zich heen en vond het zichbaar leuk.
Toen moetsen we bijna springen dus maar even snel zijn verkleed spullen gepakt en de bak in gegaan.
Zie hem dan op die poets kist staan hij vond het echt super leuk!
Ook ik moet verkleed en wat kun je nu beter aan doen als je moet tellen hoevaak een schaap springt?
idd een pyama

Wel een pyama met schaapjes er op natuurlijk

Natuurlijk moetsen wij net als alle andere ruitertjes de route even verkennen
Nou baas volgends mij moeten wij!! Lambo heeft er zin in.
En inderdaad wij moeten dus Lambo's riem maar af gedaan en....
aan de slag (na dat ik hem de bak weer in had gedaan omdat die er uit was gelopen om hooi te eten

Hij sprong echt goed! Hij vloog echt overal over heen en de mensen die zaten te kijken vonden het ook geweldig.
(Foto's van het springen komen nog)
Toen die klaar was met springen liet ik zijn andere kunsjes nog even zien
En toen kon die met opgeheven hoofd de bak verlaten.
Tuurlijk moet hij ook even zien wat zijn tegenstanders deden

Hij heeft de rest van de wedstrijden op een poetskist naast me gestaan en volgde alle ponys door de hele bak heen. Echt een geweldig gezicht om te zien

De spring foto's komen zo snel mogenlijk.
Ik vond het echt een hele leuke dag. Pony eerst prijs zie ander topic.
En Lambo zal na deze dag ook wel moe zijn geweest maar zal het vast zo weer over willen doen.
Het is zo grappig om te zien hoeveel menselijke eigenschappen dit schaap heeft. Hoe die naar die pony's zat te kijken die aan het springen waren echt TOP