Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingeuh schreef:Ik zelf zou het niet over me hart kunnen verkrijgen hem te laten staan.Ik zou dus reismandje pakken en direct terug gaan. Volgens mij kan hij best tussen andere katten, alleen moet je wel nagaan of alle katten gesteriliseerd/gecastreerd zijn. (Of je wilt kleintjes.
)
Splash_ schreef:Ik zou terug gaan, morgenochtend. Even vlovrij, teekvrij en een bad geven. De oren kan je later naar laten kijken! Succes
ingeuh schreef:Misschien moet je hem dan ophalen, en gelijk laten ontvlooien etc. Bij mij is er nog nooit een kat aan gestoken door een andere kat laat maar zeggen. En het zal gerust wel meevallen, want als ze buiten zijn komen ze ook in contact met andere katten die evt. ook vlooien en/of wormen kunnen hebben.
Lynn_Nikita schreef:zo heb ik dus ook al mijn katjes gevonde. Hoop dat hij er morgen nog si en dat je hem gevangen krijgt en thuis kan nakijken. Als hij opgeknapt is kun je toch een leuk nieuw plekkie voor hem zoeken. als je echt geen plek heb wil ik je wel helpen.
ingeuh schreef:Oh okee.Tja, dan is het denk ik idd het handigst om hem appart te houden tot dat hij vlo/worm vrij is. Zeker van het nest ja.
Iig succes ermee, en laat het ons weten als je hem hebt!
(foto?
)
LiNdA1986 schreef:Ik zou ook teruggaan en hem meenemen, dan zou ik hem thuis behandelen tegen vlooien, wormkuur geven, eten en drinken geven, borstelen.
Maar dan wel uit de buurt houden van mijn andere huisdieren. Misschien zou ik hem in de schuur zetten, maar dat ligt er ook aan wat voor schuur je heb. Wij hebben thuis een schuur met verwarming en een raam. Dus dat is niet verkeerd. O ja en zorg voor een mand of een lekkere deken waar hij op kan liggen!
Succes en hopelijk is ie daar morgen nog!
Judibo schreef:Leo, áls je hem gaat halen (zou ik niet doen, ik zou de dierenambulance bellen eerlijk gezegd, een kitten is makkelijk te plaatsen, zeker in deze tijd van het jaar), dan zou ik hem als je hem te pakken hebt, gelijk met frontline insprayen, eer jij hem dan thuis hebt, dan zijn de vlooien zo goed als dood. En dan wel apart houden, want ik zou het niet riskeren bij je nestje
ingeuh schreef:Dat zou helemaal erg zijn als ze wel zwanger is. Dan meldt ik me iig aan om een kitten op te halen.
Judibo schreef:Werkt zo'n pipetje even snel?
Is hij zo schuw? Ik pakte ze bij de da altijd in het nekvel even sprayen en klaar. Maar toen was advantage nog niet voor katten verkrijgbaar.